Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille Tia! Bilder fra besøk 6 uker gammel


Benedicte

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia

Alle bildene ligger her! :P

Nydelig valp, men ett lite tips - vet at du gir beskjed om at alle bildene dine skal være like store så ødelegger du bildene ved at de blir dratt og rare - en del fine bilder blir helt feil da valpen fremstår som 10 cm breiere enn det den er. Alle bilder behøver ikke være like store - men om det er sånn at du vil de skal være det så bør du lage de sånn i ett bildebehandlingsprogram først - altså sette størrelsen riktig før du laster de ut på hjemmesiden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inger Lise:

Da kommer jeg nok helt sikkert til Danmark engang! :P

Nydelig valp, men ett lite tips - vet at du gir beskjed om at alle bildene dine skal være like store så ødelegger du bildene ved at de blir dratt og rare - en del fine bilder blir helt feil da valpen fremstår som 10 cm breiere enn det den er. Alle bilder behøver ikke være like store - men om det er sånn at du vil de skal være det så bør du lage de sånn i ett bildebehandlingsprogram først - altså sette størrelsen riktig før du laster de ut på hjemmesiden din.

Ja, de nederste bildene har jeg ikke satt inn riktig lengde og høyde på ennå. Skal prøve å få gjort det nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sitter jeg her da, med lille Tia i armene :D

Det har vært en veldig lang dag. Først tok jeg nattoget over til Oslo og byttet så til toget til Sandefjord. Kirsten hentet meg på togstasjonen, og DA hadde jeg sommerfugler i magen! Timene gikk fort i Sandefjord, og da var det på tide å dra hjem igjen. Denne gangen byttet jeg tog i Drammen, slik at jeg hadde god tid til å lufte henne der. Reisen gikk over alle forventninger! Hun tisset kun èn gang i buret, og var ellers flink til å holde seg til neste stopp. Hun var rolig under hele reisen. Lå litt på fanget mitt og litt i buret, men mest på fanget såklart :)

Nå er det noen timer siden vi kom hjem, og hun slo seg utrolig fort til ro. Hun dilter etter meg hele tiden og kommer løpende med en gang når hun hører navnet sitt. Jeg har også presentert henne for Cita. Etter at de hadde fått snust på hverandre begynte de å leke sammen, og selv etterpå var det helt tydelig at Tia var veeldig begeistret for den store, svarte labradoren ;)

Jeg gleder meg utrolig mye til tiden framover. Hun er utrolig miljøsterk, og veldig trygg. Hun er sosial og glad, veldig glad i mat, glad i å leke og en aktiv, liten krabat. Også elsker hun å bli kost med :wink:

ååh, er ikke valpetiden herlig dere?! :P

Takk til Kirsten og Frøydis som har gitt med en utrolig flott valp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...