Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.

Svedge

Recommended Posts

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Her er nokre enkle små bannere. Berre sei i frå om du vil eg skal endre på noke...

Wretch_5.gif

Wretch_4.gif

Wretch_3.gif

Wretch_2.gif

Jeg får de ikke opp på pc'n min, men jeg ser linkene her. Kjempesøøøøt! XD (men så er jo bikkja mi søt så det så :) )

Danke schön! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å lage header (700 x 80) og banner (300 x 60) til Josie? Det ligger bilder i tråden hennes, og her og her.

Det trenger ikke stå så mye på det, evt Tolleren Josie eller bare Josie. Gjerne noe som sier litt futt og fart/aktivitet el.l. :P

Her er noen få :P

Kan prøve meg på Header i morra^^

Nå skal jeg veldig snart krype under dyne :happy:

i349335600_10162_6.jpg

i349335601_84454_6.jpg

i349334926_17995_6.jpg

i349334924_3562_6.jpg

i349335806_67396_6.jpg

Si ifra om noe skal endres! :)

Noen som kan hjelpe meg her? Alle bortsett fra den nederste er jo helt utydlige :P

Hva kommer dette av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe^^

Man kan vel si at jeg kjeda meg litt ja :)

EDIT: du kan godt komme med flere bilder :)

så kan jeg prøve meg på noen flere^^

er det noe spess. du vil ha med?

Hehe, kommer sikkert med flere bilder og slikt etter sommerferien.. Har ikke nett hjemme så jeg må være på jobben for å sjekke mail og sånt, og der har jeg ikke all verdens tid til å laste opp bilder og div.. :)

Prøvde meg også på noen sommerbannere til deg Tone S. :)

majabanner1pu4.jpg

41943617ua0.jpg

Takk :) De var veldig fine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen få :)

Kan prøve meg på Header i morra^^

Nå skal jeg veldig snart krype under dyne :happy:

i349335600_10162_6.jpg

i349335601_84454_6.jpg

i349334926_17995_6.jpg

i349334924_3562_6.jpg

i349335806_67396_6.jpg

Si ifra om noe skal endres! :)

Noen som kan hjelpe meg her? Alle bortsett fra den nederste er jo helt utydlige :)

Hva kommer dette av?

Det nederste var kjempefint, tusen takk! Det var litt et sånt type "actionbilde" jeg var ute etter :)

Jeg prøvde meg også på noen til Miriam.. :)

josieheadbanner1.jpg

josiebanner2.jpg

josiebanner1.jpg

Åh tusen takk, de var kjempefine :) Jeg likte det nederste spesielt godt, der kommer liksom Josie'n til sin fulle rett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å lage noken eg.. Men eg er heilt ny på photoshop, så sei i fra om du vil ha noke forandra eller om noko kunne vore betre.. :)

Bonnie2.jpg

Bonnie3.jpg

Bonnie4.jpg

Bonnie5.jpg

DE var kjempe fine :) tuuuuuusen takk.

sytes du var flink jeg.. får det aldri til jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Og noen som vil lage til Frøken også? Bilder finner dere i tråden hennes HER

Håper på mange forskjellige bannere! :)

jeg er helt fersk i dette men jeg prøvde og lage en til deg :)

papillionfrken1.jpg

Edi:t ojj den ble litt større en den skulle være ....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...