Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss slutten av juli

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Jo, snakket med typen nå, han sa det er lov å sitte i bilen på den ferja :) Pluss at det er heis og eget hunderom. Fuck, der forsvant alle mine unnskyldninger :cry:

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jo, snakket med typen nå, han sa det er lov å sitte i bilen på den ferja :P Pluss at det er heis og eget hunderom. ****, der forsvant alle mine unnskyldninger :cry:

hehe :)

Skrevet
Når skal du dit, Julie? 30. eller 31.?

Når skal alle dit?

Er ikke sikker! Dersom flere folk herfra skal, så kan vi jo ta det den dagen det passer best for alle?

Skrevet
ørebanen.

mulig jeg drar dit om jeg får sitte på med silje  :D skal ikke stille da..

Unnsyld meg.. vi tar da ikke opp tilfeldige haikere hell da :D

Kan hende du får lov hvis du lover å være snill pike

Skrevet

jeg skal til moss på søndag og stille solo. skal ha med dattra også, men hun skal ikke i ringen.

Skrevet

Tok feil forresten.. Skal dit bare på søndag... Huff jeg trudde man kunne delta begge dager.. Har betalt dobbelt så mye som jeg skulle.. hmm

Skrevet

Siiiilje!! Jeg skal være med asså! :evil: Tæhæ.

Nå har hun mast på meg lenge, så jeg blir med og gir etter for presset :)

Skrevet

Så du og silje skal?

Hvis jeg får overtalt Kristina og Astrid til å være her et par dager kommer vi også :)

Men hvilken dag, folkens? :?

Skrevet
Så du og silje skal?

Hvis jeg får overtalt Kristina og Astrid til å være her et par dager kommer vi også :)

Men hvilken dag, folkens? :?

tøfft 8) hundetreff i hagen din ;)

Skrevet

Tenkte dere kunne sove over en natt da. Eller fler, om vi trives. Kjedelig å reise bare for å være en dag og mingle i hagen :)

Skrevet

Da er det bestemt, Kristina og jeg skal på søndagen! Og Astrid om hun også kan. Vi tar ferja over.

Er det noen som veit hvor det er hen i forhold til ferja? :? For vi sliter litt med transport!

• 9 months later...
Skrevet

Vi skal :-)

Går kjempe bra med hundene på ferja, men om du må bæra Mona opp de bratte trappene :lol:

Men det er heis der da, den kan du ta :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...