Gå til innhold
Hundesonen.no

Fine rolig sanger, deres favoritter?

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Sitter her og har lyst på flere rolige sanger på listen min, noen forslag??

Hva er deres favoritter?

Jeg er veldig glad i Will you remember me med Sarah Mclaughlinom dagen, også er Smokie alltid favorittene mine (jepp jeg er gammal! :o )

Skrevet

Å! she`s like the wind fra Dirty Dancing er en av mine favoritter. Knocking on heavens door med Guns`n Roses er heller ikke å fornekte...

Purple rain med Prince...

Hero med Mariah Carey.

Skrevet

Sitter her og har lyst på flere rolige sanger på listen min, noen forslag??

Hva er deres favoritter?

Jeg er veldig glad i Will you remember me med Sarah Mclaughlinom dagen, også er Smokie alltid favorittene mine (jepp jeg er gammal! :o )

Anbefaler denne: http://www.myspace.com/amundmaarud og den som heter "She loves me, she loves me not". Den er utrolig behagelig og bra. Men det er jo ikke sikkert det er din stil. Sjekk ut og bestem selv :o

Skrevet

Å! she`s like the wind fra Dirty Dancing er en av mine favoritter. Knocking on heavens door med Guns`n Roses er heller ikke å fornekte...

Purple rain med Prince...

Hero med Mariah Carey.

Ah...vi kunne sittet en hel kveld tror jeg og "jammet" låter med et glass (eller en hel flaske) vin..samme smak gitt. :o

Skrevet

Ah...vi kunne sittet en hel kveld tror jeg og "jammet" låter med et glass (eller en hel flaske) vin..samme smak gitt. :o

Det høres gøy ut! tror nok det hadde blitt en hel flaske...eller to... :o

Skrevet

Shes like the wind er jo kjempefin,men synes også en spesiell spicegirls låt er fin jeg da(ja jeg var dilla på spicegirls i 13 års alderen ja :) )er en spesiell sang jeg ikke klarer å glemme: Two become one...fiiin :)

Skrevet

Min favoritt sangen for øyeblikket er

Cascada med sangen Cant Stop The Rain...hører man på teksten er den fiiiin :)

Og også

Pussycat Dolls - Buttons :)

Disse går i repeat hos meg om dagen :D

Ellers syntes jeg disse er utrolig fine:

Patrick Swazey - She`s like the wind

Shayne Ward - No promises

Mary J Blige/U2 - One

Og den sangen som heter : Song To Benjamin.... :):)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...