WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Det er mange raser som bare skal komme i den og den fargen, f.eks kerry blue terriern skal komme i blå, wheaten i hvete, boxer skal IKKE komme i hvit og sånn.. Har du en rase hvor noen farger ikke er tillat? hvilken farge kunne du ønske deg rasen i? Jeg ønsker meg hvertfall en blå/grå Wheaten terrier, som nydelige Wittney hos Petshopgirls, og det kan hende at drømmen min går i oppfyllelse om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Nja.. Chow chow kommer jo egentlig i ganske mangen farger.. Men har veldig lyst på en Black and tan eller Blue merle Chow.. Så får nå prøve å avle frem disse fargene selv.. Også få de godkjent.. Hehe.. *Drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 jeg ønsker meg en black&tan whippet å alle farger er tillat på whippet,så hvorfor ikke? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 jeg ønsker meg en black&tan whippet å alle farger er tillat på whippet,så hvorfor ikke? 8) Det hadde vært pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 aussien er i alle farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 aussien er i alle farger egentlig ikke, det finnes mange andre farger enn de fargene en aussie skal ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Helt hvit Cavalier hadde vært kult. Eller helt sort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Boston terrier kommer i flere farger.. hadde vært kul i BLÅ da men.. hehehe Yndlings fargen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 På puddeln er alle farger og fargekombinasjoner tillat(hvertfall av AKC) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Blue Merle, Red Merle, rød tricolor, helt hvit, sort/hvit uten tan-farger - hos Cavalieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 helt hvit buhund hadde vært noe! helt hvit collie hadde også vært pent..-->hvite hunder er pene! men ingen slår en blakk buhund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Nei, i grunnen ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Skulle ønske at pommene kom i tigret (slik som GD'ene) det er så nyyyyydelig farge! Alle farger er lov på pommer men har ALDRI sett en tigret en. Ellers så liker jeg godt blue merle pommer. Og så skulle jeg ønsker at kees'en kom i andre farger enn bare grå..Tenk en varm oransje farge på kees...*drømme seg bort* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 aussien er i alle farger Finnes det kull svarte aussier? Det har jeg aldri sett :oops: :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Nei, i grunnen ikke Helt enig, er ganske tilfreds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Skulle ønske at pommene kom i tigret (slik som GD'ene) det er så nyyyyydelig farge! Alle farger er lov på pommer men har ALDRI sett en tigret en. Ellers så liker jeg godt blue merle pommer. Og så skulle jeg ønsker at kees'en kom i andre farger enn bare grå..Tenk en varm oransje farge på kees...*drømme seg bort* Finnes det blue merle pommer?? bilde?? :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Her er link til en i hvert fald. http://www.hoobly.com/0/0/120637.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Det visste jeg ikke at fantes- så nydelig Nå vet jeg hva slags hund og farge jeg skal ha senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Så stilig med blue merle pomme! Det har jeg aldri sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 finnes kullsvarte aussies ja... de er ikke spesiellt godt eksteriør, men det er en del av dem i usa... i ranch typen selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 det nærmeste jeg kommer en svart aussie: Skjønte denne har blåe spotter på nesa si, så er jo ikke 100% svart men nærme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 hihi, den var vel mer grå svart... det finnes kullsvarte aussies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 helt hvit buhund hadde vært noe! helt hvit collie hadde også vært pent..-->hvite hunder er pene! men ingen slår en blakk buhund! Nærmer seg hvit collie, du kan få helt hvit collie hvis di krysser to blue merler, men disse kan være døve og blinde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 hihi, den var vel mer grå svart... det finnes kullsvarte aussies joda, men når jeg søkte på black aussie på google var dette det nærmeste jeg kom, jeg tviler ikke at de finnes svartere men dette var alt jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 hehe, ja... morsomt med forskjellige aussies... de blir aldri like... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar