Gå til innhold
Hundesonen.no

Scrapbooking

Nina

Recommended Posts

Mamma har i alle år drevet meed scrapbooking og laget kreative kort, bordkort ol.

Og jeg har vist arvet noe av den egenskapen, for jeg har allerede laget to album :lol:

Skal se om jeg får scanneren til å funke, så skal du få se ;)

Men de er ikke så veldig fine da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå har jeg bestilt 12 bilder som jeg skal framkalle og putte inn i scrapbooken :huh:

De kommer i morgen eller overmorgen.Har laget litt på fram siden, men vi ha den så enkel som mulig til å begynne med, så det står bare Blondie uten på også er det en sløyfe rett over den "rammen" som vi skal putte bildet inni som er på framsiden.I høyre hjørnet er den sløyfen.

Så har jeg en sommerfugl over i'en på Blondie, helt enkel framside.

Har kjøpt litt pynt, noen blomster og sommerfugler.

Har gull og sølv penner og litt gull glitter og litt andre ting som jeg kan pynte med :)

Vil gjerne se bilder av scrapbooker som andre har laget, kanskje jeg får noen ideer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet med scrapping i flere år! Koser meg masse med hobbyen. Og vofsa har selvfølgelig eget album! Sjekk ut www.scrapping.no, norges største scrapbookforum :huh: Masse tips og inspirasjon, og masse hyggelige jenter (og et par gutter :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Jeg har da laget mine første LOer, digitale.

Her er resultatene(trykk på bildene for å se større eksemplarer):

221106copywd1.jpg

231106copygw3.jpg

Den siste er jeg ikke helt fornøyd med. Noe mangler og den greia til høyre passer ikke helt fargemessig inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanskeligste er å bestemme bilder og hvordan farger som passer til det/de bildet/-ne. Når det er gjort så går det relativt fort. Den første brukte jeg 1 og 1/2 time, den andre 1 time(men den skal rettes litt på ennå tror jeg). Det er spørs egentlig hvor nøye du er og hvor lang tid og arbeiddu er villig til å legge ned i en LO. Jeg er veldig prikete så jeg kan flytte og snu og styre lang lang tid etter noen andre ville sagt seg ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...