Guest Vicky Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Det fant jeg ut at jeg må begynne å bruke idag! Er helt blodrød over hele ryggen... hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Huff, jeg ble helt ødelagt når vi var i Vormsund. Satt ute hele dagen, uten solkrem!! Flasser ennå Grøss... Så fra nå av bruker jeg solkrem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 BCG`n min var helt fin før idag... da var den ganske flat og fin, men nå har det blitt en stor ekkel klump som mange i klassen min fikk... æsj. tror det er pga sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2005 Huff da! Har heldigvis aldri hatt noe problem med min! Men så er det noen år siden jeg tok den og da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Har ikke vært på stevner med så mye sol akkurat (sier bare Trondheim jeg, regn-regn-regn..) Men på kaninhoppestevner så fant jeg ut at det er lurt å bruke solkrem! Hehe.. Så den dagen det er knallsol på et stevne, så er nok solkrem et must for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Hele ryggen min er blodrød! AAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUCCCCHHHHHHH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Huff stakkars deg! Det er grusomt å være solbrent! Endelig begynt å gå over til meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Stakars deg! Det er drit vondt å være solbrent :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 BCG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 BCG? Det er den sprøyta du tar på ungdomsskolen vet du. Husker ikke hvilket trinn det er jeg åttende kanskje? Eller niende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 jeg har sol eksem på begge armene.-.. KLØØØØØRRR Er blitt flinkere til å bruke solkrem da... tihi.. Pleier å smøre Tini på magen ,nesa og inni ørene.. For hun ligger i sola å soler seg mye. Ørene hennes står jo rett opp.. så det kommer mye sol der.. Bedre enn at hun blir solbrent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 er helt blodrød ennå... holder på å døøøøøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Hehe, *hjelpe astrid med å smøre på fuktighetskrem og eller aloe vera* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Det er den sprøyta du tar på ungdomsskolen vet du. Husker ikke hvilket trinn det er jeg åttende kanskje? Eller niende? man tar den i niende... jeg tok den i fjord høst... var ikke så ille som jeg trodde.. heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Astrid, kjøpt naturell youghurt og smør på. SKal visst være effektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 man tar den i niende... jeg tok den i fjord høst... var ikke så ille som jeg trodde.. heldigvis Hater sprøyter Hvem liker det uansett? OT: Hva sammeligner du den med? Stivkrampesp. eller den i tredje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Gjelder bare å slappe av når de spruter inn stoffet så musklene ikke er stive og det er vanskelig for dem å treffe og sånn. Også er det ingen vits i å se på Jeg har aldri likt sprøyter, men blir like overrasket hver gang over hvor lite vondt det faktisk gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 OT: Sist gang jeg tok sprøyte (stiv.) så fikk jeg blåmerke på størrelse med en håndball på tuppen av skulderen Kunne ikke ligge på den siden på flere uker *auch* .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Jeg ser alltid på, men synes ikke det er særlig vondt akkurat. Men jeg må jo følge med på hva i all verden dem gjør med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 skal prøve det med naturell yoghurt... fikk ikke sove i hele natt... verker som et *******... når jeg skulle ta sprøyte for et år siden klarte jeg å slå ned sykepleieren, ffikk panikk.... hu ble skikkelig sinna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 skal prøve det med naturell yoghurt... fikk ikke sove i hele natt... verker som et *******... når jeg skulle ta sprøyte for et år siden klarte jeg å slå ned sykepleieren, ffikk panikk.... hu ble skikkelig sinna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 skal prøve det med naturell yoghurt... fikk ikke sove i hele natt... verker som et *******... når jeg skulle ta sprøyte for et år siden klarte jeg å slå ned sykepleieren, ffikk panikk.... hu ble skikkelig sinna da LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 ja, jeg lo etterpå selv! neste gangen måtte de dope meg ned litt før sprøyta... fikk 2 sobriler 1 time før, så ble jeg dum som en sau. jeg spurte helse søstrene om de var strippere om de hadde sånn playboy sykesøster kostyme... de bare fniste da.. hu ene litt eldre ble litt morsk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Herregud Vicky Ler så jeg griner her!!!!!!!!! :x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 haha! etterpå trodde jeg at jeg skulle dø! spesielt når jeg skjønte at hun ene sykesøsteren kjente morra mi! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar