Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruker du solkrem på stevne?


Guest Vicky

Bruker du solkrem på stevne?  

15 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      8
    • Nei
      7


Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Det fant jeg ut at jeg må begynne å bruke idag! Er helt blodrød over hele ryggen... hahahahaha :D

Skrevet

Huff, jeg ble helt ødelagt når vi var i Vormsund. Satt ute hele dagen, uten solkrem!! Flasser ennå :D Grøss... Så fra nå av bruker jeg solkrem!!!!

Guest Vicky
Skrevet

BCG`n min var helt fin før idag... da var den ganske flat og fin, men nå har det blitt en stor ekkel klump som mange i klassen min fikk... æsj. tror det er pga sola.

Skrevet

Huff da! Har heldigvis aldri hatt noe problem med min! Men så er det noen år siden jeg tok den og da..

Skrevet

Har ikke vært på stevner med så mye sol akkurat (sier bare Trondheim jeg, regn-regn-regn..)

Men på kaninhoppestevner så fant jeg ut at det er lurt å bruke solkrem! Hehe..

Så den dagen det er knallsol på et stevne, så er nok solkrem et must for meg :D

Guest Vicky
Skrevet

Hele ryggen min er blodrød! AAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUCCCCHHHHHHH

Skrevet
BCG?

Det er den sprøyta du tar på ungdomsskolen vet du. Husker ikke hvilket trinn det er jeg åttende kanskje? Eller niende?

Skrevet

jeg har sol eksem på begge armene.-.. KLØØØØØRRR

Er blitt flinkere til å bruke solkrem da... tihi..

Pleier å smøre Tini på magen ,nesa og inni ørene.. For hun ligger i sola å soler seg mye. Ørene hennes står jo rett opp.. så det kommer mye sol der.. Bedre enn at hun blir solbrent...

Skrevet

Det er den sprøyta du tar på ungdomsskolen vet du. Husker ikke hvilket trinn det er jeg åttende kanskje? Eller niende?

man tar den i niende... jeg tok den i fjord høst... var ikke så ille som jeg trodde.. heldigvis :D

Skrevet

man tar den i niende... jeg tok den i fjord høst... var ikke så ille som jeg trodde.. heldigvis :D

Hater sprøyter :D

Hvem liker det uansett? :D

OT:

Hva sammeligner du den med? Stivkrampesp. eller den i tredje?

Skrevet

Gjelder bare å slappe av når de spruter inn stoffet så musklene ikke er stive og det er vanskelig for dem å treffe og sånn. Også er det ingen vits i å se på :D Jeg har aldri likt sprøyter, men blir like overrasket hver gang over hvor lite vondt det faktisk gjør! :D

Skrevet

Jeg ser alltid på, men synes ikke det er særlig vondt akkurat. Men jeg må jo følge med på hva i all verden dem gjør med meg :D

Guest Vicky
Skrevet

skal prøve det med naturell yoghurt... fikk ikke sove i hele natt... verker som et *******...

når jeg skulle ta sprøyte for et år siden klarte jeg å slå ned sykepleieren, ffikk panikk.... hu ble skikkelig sinna da :D

Skrevet
skal prøve det med naturell yoghurt... fikk ikke sove i hele natt... verker som et *******...

når jeg skulle ta sprøyte for et år siden klarte jeg å slå ned sykepleieren, ffikk panikk.... hu ble skikkelig sinna da  :D

:D

Skrevet
skal prøve det med naturell yoghurt... fikk ikke sove i hele natt... verker som et *******...

når jeg skulle ta sprøyte for et år siden klarte jeg å slå ned sykepleieren, ffikk panikk.... hu ble skikkelig sinna da  :D

LOL :D:(:x

Guest Vicky
Skrevet

ja, jeg lo etterpå selv! neste gangen måtte de dope meg ned litt før sprøyta... fikk 2 sobriler 1 time før, så ble jeg dum som en sau. jeg spurte helse søstrene om de var strippere :D om de hadde sånn playboy sykesøster kostyme... de bare fniste da.. hu ene litt eldre ble litt morsk da. :D

Guest Vicky
Skrevet

haha! etterpå trodde jeg at jeg skulle dø! spesielt når jeg skjønte at hun ene sykesøsteren kjente morra mi! :/

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...