Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av Ylva, Norsk Lundehund.


Rosin

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Nhååå. skikkelig søøt lite rev det der! :D Kjempeherlig! Ja de vokser så fort atte! En slekting fikk seg lundehund for 1,5 år siden omtrent. Ruffen heter han. Veldig søt liten tass. Men mye lyd i han. Han uuuuuler skikkelig når vi går forbi :( Her er han og Hera. (bare si ifra hvis jeg ødelegger tråden din og skal fjerne det)

ruffen2.jpg

Han syns jo hun var meget interessant, men Hera syns har ble i minste laget :P

Ja blir spennende å følge med utviklingen til Ylva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruffen var kjempefin! :D Fine farger og tegninger.

Vi har forresten en dobber som nabo, og Ylva er sånn ca like stor som hodet dens. :( Håper hun skal tørre å leke med den når hun blir litt større. Akkurat nå er hun ganske redd. Ikke rart. De er jo kjemper i forhold. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis dobberen er snill og ikke voldsom, så blir hun nok vant med den etterhvert. Så når man først har fått en dobber til kompis så blir de andre ikke fullt så skumle! :P Hun er så lita enda, men bare ha jevnlig omgang med andre hunder slik at hun blir tilvent. Er hun like redd små hunder? Ikke lett å være lita og skjør! :( Min var sånn selv. Alt var så utrolig skummelt! Men med omgang med snille hunder gikk det seg til med tiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Synes hun er ganske lettbygd og langbeint til å være valp. Hadde sett for meg en rund, liten kladd jeg men... hun traver jo avgårde som en mynde. Veldig atletisk bygget. :P

Folk som ser henne kaller henne for både rev og ulv. :)

Da kler hun jo navnet da :) Nydelig navn du valgte forresten, også er hun aldeles til å spise opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...