Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Jeg syns heller ikke det er mange hunder som kan kalles stygg. *kremt* mindre pen.. Men en hund jeg syns er forferdelig så er det Fransk bulldogg. FYSJ! tenker hele tiden på den musikkvideoen med de hundene i som har menneskeansikt. Og syns de ligner i virkelighetet. *grøss* :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 De som sier at alle hunder er fine, de skal få slite med den der! Den ser jo ut som om den er blind også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Kinesisk nakenhund skal jo ikke se slik ut! [-X :-o Den må være avla frem til å bli den styggeste, for kinesiske nakenhunder er jo nydelige!! 8) Og den der manglet jo tenner og allting... jeg kunne avla fram nokken stygge labradorer om jeg hadde hatt lyst, og bare blandet dårlige individer. til slutt ville den ha sett helt for j***** ut, men stamtavlen sier den fortsatt er labrador. folk er rare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Men det står ingenting om at det er en nakenhund? Selv om det sikkert er der den kommer fra Stygg ass!! Kommer ikke over det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Å ja, stod visst bare kinesisk resehund.. men det er sikkert den :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar