Karris Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Tenkte bare jeg skulle presentere meg selv som ny bruker her jeg! Hei på dere! Tror det blir kjempekult å være her og så håper jeg at jeg både kan lære mer selv og lære bort, om hunder.
Ina Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Velkommen! Hvor gammel er du? Har du hund selv?
Karris Skrevet 2. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Jeg er ei 14 år gammel jente og jeg har ei golden tispe på 5 år. Det er hun på bildet på profilen min.
Tiffa Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Velkommen velkommen! Kjempe fin hund du har
Karris Skrevet 2. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Tusen takk! Alltid så koselig med forum!
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Velkommen til hundesonen! bare å spørre hvis det er noe
Basse Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Velkommen skal du være! Nydelig hund du har!!!
Benedicte Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Velkommen! Driver du med noe form for hundesport? Lydighet, agility, spor, utstilling etc? Benedicte
Kine Helen Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 velkommen velkommen:) bare til å skrike ut hvis du lurer på noe:)
Karris Skrevet 2. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Emh... Jeg skal begynne på ringtrening til høsten. Skal begynne å stille ut etter det. Er egentlig veldig lenge siden jeg begynte å tenke på dette med utstilling, og så startet ei jente jeg ble kjent med å hjelpe meg å trene. Dessverre døde hun ganske raskt etter at jeg hadde blitt kjent med henne. Derfor har det gått en lang stund hvor jeg har lagt det på is, men nå, etter sommerferien, er jeg klar til å begynne å trene igjen!
Basse Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Bra du har kommet deg gjennom den tøffe perioden, føler med deg, så fælt det må ha vært å miste en som er så nær! Men hun hadde sikkert også ønsket at du skulle komme deg opp og videre etterhvert
Karris Skrevet 2. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Var en stund jeg ikke hadde lyst til begynne med ustilling når det gikk sånn. Men jeg fant ut, sånn som du sa, at hun hadde villet at jeg skulle gjøre noe sammen med hunden min. Og ustilling virker jo veldig gøy, så da blir det nok om en stund klart for at jeg skal få vise frem skjønnheten min...
Benedicte Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Huff da Hva het hun jenten? Det var vel ikke Annette?
Karris Skrevet 2. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Jo, det var Annette jo. Å... Annette var verdens nydeligste person! Ble så glad i henne! Hehe... Synes at Yrja er nuudelig selv også, det var din også da! Og dere andres selvfølgelig. Bare masse søte hunder dere har jo!
Benedicte Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Ja, annette var fantastisk. Aldri før har jeg møtt en så flott og snill og energifull jente Tenkte det var henne siden du har golden..
tussi Skrevet 3. Juli 2005 Rapporter Skrevet 3. Juli 2005 Velkoommen, velkommen :D håper du vil trives :D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar