Toller Skrevet 1. September 2006 Rapporter Skrevet 1. September 2006 hei dere! Ser det er mange her som lager banner for hverandre? er d noen som gidder å lage noen til meg? av dette bildet:
TineSimbaNana Skrevet 1. September 2006 Rapporter Skrevet 1. September 2006 jeg e rikke den flinkeste til dette men jeg lagde i hvertfall
Heidihj Skrevet 1. September 2006 Rapporter Skrevet 1. September 2006 Tusen takk! Bare en ting: hun heter Phoebe, ikke Phoebes.. hehe Men kallenavnet hennes er pheebs, så d blir noe av det samme EDIT: er hos heidi.... feilsendt...
Toller Skrevet 1. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2006 her har vi meg.. bare for å demonstrere: Tusen takk! Bare en ting: hun heter Phoebe, ikke Phoebes.. hehe Men kallenavnet hennes er pheebs, så d blir noe av det samme
TineSimbaNana Skrevet 1. September 2006 Rapporter Skrevet 1. September 2006 Å.. dumme meg.. kan rette på det en dag
Wanderlust Skrevet 2. September 2006 Rapporter Skrevet 2. September 2006 Her kommer to fra meg (kan lage flere senere).
Toller Skrevet 2. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2006 Tusen takk til begge Da har jeg noen å bytte litt på!
Toller Skrevet 5. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2006 Tusen takk! Alle er lagret Skal legge ut alle disse på siden min etterhvert her nå
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar