Guest Just me!! Skrevet 24. September 2006 Rapporter Share Skrevet 24. September 2006 Juhu da er endelig alt bestemt! Håper at de fleste blir fornøyd nå Da er planen Søndag 15.oktober klokka 15.00 , agilitybanen i frognerparken. (Tihi, vet ikke helt eksagt hvor den agilitybanen er, så ser dere en med en liten cavaliervalp som soser rundt og ser helt bortgått ut, så er det meg ) Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 24. September 2006 Rapporter Share Skrevet 24. September 2006 Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien Ja, god idee! Tusen takk! Da møtes vi 14.50 ved hovedinngangen i frognerparken Slipper jeg å gå meg vill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Å, dårlige nyheter for min del.. Kan dessverre ikke akkurat kl. 15.00 på søndag, for da er det et stort "treff" for alle valpekurs-deltakere i oslo og omegn. Hadde det vært litt senere, som 16.00 eller 17.00 kunne det gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 27. September 2006 Rapporter Share Skrevet 27. September 2006 Vi kan vel ha treffet kl.17:00. Går det greit for dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 28. September 2006 Rapporter Share Skrevet 28. September 2006 Det er litt sent for min del. Kan vi ikke ta det kl. 16.00, hvis vi skal ta det litt senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 28. September 2006 Rapporter Share Skrevet 28. September 2006 Ja går helt greit for meg at vi tar d 16:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 28. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2006 16.00 passer nok bedre enn 17.00 for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 29. September 2006 Rapporter Share Skrevet 29. September 2006 Jeg synes både 16.00 og 17.00 er litt seint, men kan nok prøve å komme klokka 16.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 30. September 2006 Rapporter Share Skrevet 30. September 2006 Det blir vel kanskje litt seint med 17.00 for oss, men kl. 16.00 tror jeg vel det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuba Skrevet 30. September 2006 Rapporter Share Skrevet 30. September 2006 Vi kommer vi også Gleder oss allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Vi kommer vi også Gleder oss allerede. Flotters, Cuba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien Et lite problem. Jeg fant ut at jeg tar T-banen til borgen, og går igjennom gravlunden. Da kommer jeg vel inn på andre siden av frognerparken enn der hovedinngangen er? Uff, flaut, men jeg er ikke så kjent i oslo. Så jeg ser ikke akkurat fram til å trave rundt på en gravlund å prøve å finne veien ut, og så finne agility banen Ingen andre som tar trikken til borgen, som jeg kan slå følge med derifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Et lite problem. Jeg fant ut at jeg tar T-banen til borgen, og går igjennom gravlunden. Da kommer jeg vel inn på andre siden av frognerparken enn der hovedinngangen er? Uff, flaut, men jeg er ikke så kjent i oslo. Så jeg ser ikke akkurat fram til å trave rundt på en gravlund å prøve å finne veien ut, og så finne agility banen Ingen andre som tar trikken til borgen, som jeg kan slå følge med derifra? Jeg skal ta en t-bane som går til Borgen så jeg kan sikkert møte deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 1. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2006 Jeg skal ta en t-bane som går til Borgen så jeg kan sikkert møte deg der. Hehe, tusen takk, men nå er det enda litt endring i planene. Jeg drar med t-bane til Majorstua, så møter jeg Cuba der Så er jeg sikret og ikke gå meg bort EDIT: Planene er igjen endret, men siden jeg skifter så mye, får jeg vente med å si noe før noen få dager før. Hihi, så det kan hende jeg vil møte deg ved borgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 7. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Oi, flotters! Får håpe det er litt futt i gutten for det om da Vi kommer vi også Gleder oss allerede. Så bra, da får vi endelig møtt dere og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2006 Er ikke sikekrt jeg kan komme likevell Har ikke fått ordnet noen som kan kjøre, og har ikke penger tol tog og trikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Jeg tror kanskje jeg får noen til å kjøre meg, så da er det problemet ute av verden. Da ses vi på søndag folkens klokka 16.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Vesla har akkurat har løpetid. Er det et problem for noen eller er det greit at vi kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Ikke noe problem for meg i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2006 Vi kommer desverre ikke. Mamma ville ikke gi meg penger til toget, og jeg har ingen penger selv for tiden Ha det fint på treff dere andre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2006 Kommer heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2006 Hvem er det som kommer da? Kan ikke jeg bare skrive navnet mitt nedenfor, så kopierer nestemann det, osv... Så får vi kanskje en liten oversikt over hvor mange vi blir i morgen De som kommer er: Denise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2006 Vi kommer heller ikke i morgen Må ta toget og sånt, og re ikke så veldig kjent i oslo men dere får ha det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2006 Vesla har akkurat har løpetid. Er det et problem for noen eller er det greit at vi kommer? Ikke noe problem (regner jeg med ) De som kommer er: Denise Jeanette (Toller) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 15. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2006 De som kommer er: Denise Jeanette (Toller) Marie(M.J) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar