Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i frognerparken, oktober

Toller

Recommended Posts

Guest Just me!!

Juhu da er endelig alt bestemt! :) Håper at de fleste blir fornøyd nå ;)

Da er planen Søndag 15.oktober klokka 15.00 , agilitybanen i frognerparken. (Tihi, vet ikke helt eksagt hvor den agilitybanen er, så ser dere en med en liten cavaliervalp som soser rundt og ser helt bortgått ut, så er det meg ;) )

Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag ;) Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!

Å, dårlige nyheter for min del.. Kan dessverre ikke akkurat kl. 15.00 på søndag, for da er det et stort "treff" for alle valpekurs-deltakere i oslo og omegn. Hadde det vært litt senere, som 16.00 eller 17.00 kunne det gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag :P Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien :P

Et lite problem. Jeg fant ut at jeg tar T-banen til borgen, og går igjennom gravlunden. Da kommer jeg vel inn på andre siden av frognerparken enn der hovedinngangen er?

Uff, flaut, men jeg er ikke så kjent i oslo. :P Så jeg ser ikke akkurat fram til å trave rundt på en gravlund å prøve å finne veien ut, og så finne agility banen :P Ingen andre som tar trikken til borgen, som jeg kan slå følge med derifra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite problem. Jeg fant ut at jeg tar T-banen til borgen, og går igjennom gravlunden. Da kommer jeg vel inn på andre siden av frognerparken enn der hovedinngangen er?

Uff, flaut, men jeg er ikke så kjent i oslo. :P Så jeg ser ikke akkurat fram til å trave rundt på en gravlund å prøve å finne veien ut, og så finne agility banen :P Ingen andre som tar trikken til borgen, som jeg kan slå følge med derifra? :P

Jeg skal ta en t-bane som går til Borgen så jeg kan sikkert møte deg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta en t-bane som går til Borgen så jeg kan sikkert møte deg der.

Hehe, tusen takk, men nå er det enda litt endring i planene. :P Jeg drar med t-bane til Majorstua, så møter jeg Cuba der :P

Så er jeg sikret og ikke gå meg bort :P

EDIT:

Planene er igjen endret, men siden jeg skifter så mye, får jeg vente med å si noe før noen få dager før. Hihi, så det kan hende jeg vil møte deg ved borgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...