pippo Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Ok da har vi avtalt å møtes dn 30.sep som er en lørdag. Når skal vi møtes da?Alt passer for oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Helst ikke for tidlig da. Vi kommer fra Drammen, og må ta toget inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippo Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Ok passer det kl.15:00? Det er ikke så tidlig Jeg skal ha med meg bæsje poser,Kamera,Hundegodt.Trenger jeg no mer? Har aldri hatt med hundene i Frognerparken før, så kjenner ikke akkurat området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 OK Ja, regner med at jeg kommer. Når kommer togene fra Drammen da, Heidi? Hvis det er du som bor lengst unna, bør vi jo ta hensyn til det. Jeg bor i Bærum, rett utenfor Oslo, så jeg tar bare trikken inn til byen, så for meg er det nesten det samme når vi møtes Forressten bør vi jo avtale hvor i frognerparken da? For den er jo ganske stor, og jeg vet ikke hvordan dere ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 OK Ja, regner med at jeg kommer. Når kommer togene fra Drammen da, Heidi? Hvis det er du som bor lengst unna, bør vi jo ta hensyn til det. Jeg bor i Bærum, rett utenfor Oslo, så jeg tar bare trikken inn til byen, så for meg er det nesten det samme når vi møtes Forressten bør vi jo avtale hvor i frognerparken da? For den er jo ganske stor, og jeg vet ikke hvordan dere ser ut Toget går hele tiden Jepp, jeg kommer, passer supert Jeg tar med: godbiter, bærsjeposer, langline, vann til vovven og meg og selvfølgelig kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippo Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Ok Men jeg vet ikke om jeg tar med meg begge hundene,Pia er jo såå snill og flink og sånt mens Nikki er Djevelens sønn!Seriøst mener d,på litt over en uke har han knust 3ting Tror han har ADHD ellr no,klarer ikke å sitte i ro! Han er ikke flink til å gå i bånd hellr Vi må ta tog,og det har de aldri gjort før. Blir utrolig vanskelig å ta med begge to,men vil jo ha med begge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 12. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Vi vet jo hvor vi skal møtes. Ved agility banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 OK, la meg oppsummere litt her nå. Vi møtes: Dato: Lørdag 30.September Sted: Frognerparken, ved agilitybanen Tid: Klokka 15.00 Forstått det rett nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippo Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Mulig jeg og Luna kommer også Men hvor er agility banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 13. September 2006 Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Mulig jeg og Luna kommer også Men hvor er agility banen? Her er et kart som viser hvor det er: http://www.aginor.com/norag/giffiler/canis...ognerparken.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2006 Hvis du kommer inn hoved inngangen, så er det på andre siden av monolitten (den store statuen, med de samashede menneskene ). Også bare går du videre bortover til du ser en barnehage og en kirkegård, der er det ned til venstre (bak en mini-skog). Hvis du skjønnte noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. September 2006 Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 Ooh, vet ikke om lørdagen passer like vel.. Skal spørre folka her, tror kanskje vi skal på hytta. men altså, om jeg kommer så bare sier jeg i fra: Archie er littepitte granne masete, og jeg er ikke en så superproff hundeeier enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 18. September 2006 Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 men altså, om jeg kommer så bare sier jeg i fra: Archie er littepitte granne masete, og jeg er ikke en så superproff hundeeier enda Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 18. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 Ikke noe problem dere Dette er MIN første egne hund også så! Men beklager at jeg er så vanskelig altså... Men kan vi ta det søndag 1.oktober likevel? Vil gjerne ha med søsteren til Phoebe skjønner dere. Og hun kunne ikke på lørdag. Hadde vært gøy om de to små kunne møttes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. September 2006 Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 Nå kan ikke jeg uansett den helgen Skal på hytta. Men dere får ha det fint dere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 18. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 Ser ut som om det er flere som ikke kan den helgen... Hva med helgen lørdag 7. eller søndag 8. oktober?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 18. September 2006 Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 Hvor mange er det som ikke kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 18. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2006 Hvor mange er det som ikke kan? Fire tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 19. September 2006 Rapporter Share Skrevet 19. September 2006 Når blir det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 19. September 2006 Rapporter Share Skrevet 19. September 2006 Ja, det som er så dumt er at det er nesten alltid noen det ikke passer for. Hvis det skal bli noe av må vi bestemme dato snart, og vi må finne en dato hvor det passer for flest mulig. Vi kan jo nesten ikke ta hensyn til alle, så vi må finne den datoen flest mulig kan. Hva om vi gjør det sånn at vi skriver opp om vi tror vi kan eller ikke de nærmeste helgene, også går vi igjennom og sjekker til slutt hvor det passer for flest? Jeg starter jeg, og er det en dårlig idee får folk bare si i fra, er ikke ute etter å bestemme noe her altså. Bare prøver å få satt i gang noe Helga uke 38: Kan bare en av dagene. Skal på kino den andre, men hvilken dag er ikke helt bestemt, så her er jeg ikke sikker. Helga uke 39: Ikke noe planlagt foreløpig Helga uke 40: Er på hyttetur (høstferie) Helga uke 41: Ingen planer foreløpig Helga uke 42: Kanskje hyttetur med noen venninner, men ikke helt planlagt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 19. September 2006 Rapporter Share Skrevet 19. September 2006 God idé, her er min oversikt: Helga uke 38: Opptatt på lørdag, ingen planer søndag Helga uke 39: Usikkert (Høstferie) Helga uke 40: Usikkert (Høstferie) Helga uke 41: Ingen planer Helga uke 42: Ingen planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonja027 Skrevet 19. September 2006 Rapporter Share Skrevet 19. September 2006 Vi kommer kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. September 2006 Rapporter Share Skrevet 19. September 2006 Helga uke 38: Skal til Oslo uten hund på fredag og lørdag, men søndag passer tror jeg Helga uke 39: Skal på hytta Helga uke 40: Vet ikke om vi fremdeles er på hytta, hvis ikke har jeg ingen planer. Helga uke 41: Ingen planer Helga uke 42: Ingen planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar