Toller Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 OK dere. Da har vi vært igjennom hvem vi vil være, da er det på tide å drømme seg til hvem man vil være sammen med (nå snakker jeg kjendiser altså!). Har du en du ser veldig opp til, som du kunne tenke deg å dele livet ditt med? Jeg må tenke litt på den.... var litt vanskelig å ta sånn på sparket Men hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Om vi tenker på kjente personer, så er det egentlig ingen jeg liker. de virker så "høy på pæra" og alt sånn. Og jeg må nok svare Jennifer Aniston Hadde nok blitt lesbisk da ja Ho virker så jordnær, og "ordentlig". Og ho er naturlig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Brad Pitt tror jeg. Han har i alle fall utseende med seg uansett hvor han går.. Og det er vel det viktigste, folkens?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 23. August 2006 Rapporter Share Skrevet 23. August 2006 Tja. nå er jo personligheten viktigst for min del, og kjenner ikke noen kjendiser, så å vite hvem drømmepartneren er er jo umulig. Hehe. Har jo funnet han i real life da! Men sånn drømme kar må det være: Tiesto! Kunne jeg være med på konserter verden over og alle misunne meg fordi JEG har kapra han! LoL! Så kan vi nyyte deilig musikk sammen. Men han reiser jo konstant, og er litt gammel for meg, så eeegentlig hadde det kanskje ikke gått så bra.. Mange kjekkinger ute i verden! Kunne tenke med litt av hvert! Både til sengehygge og mer til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 24. August 2006 Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 Ooohh.. Julian McMahon! *slurp* I tilfelle ikke alle vet hvem det er så er det Charmed-Phoebes demoniske kjæreste. Også spiller han vel lege i Nip/Tuck også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 24. August 2006 Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 Ganske enig med deg der ja at Julian McMahon er digg Ellers så er han i prisonbreak som har kartet på seg bare nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 Hmm.... Etter utseendet måtte det vel blitt Ashton Kutcher, Ian Somerhalder, Josh Hartnett, Paul Walker, Johnny Knowxville, Brandon Routh, Bard Pitt osv osv osv... Kunne fortsatt i eveigheter. Hvis det var en jeg skulle ha delt resten ev livet mitt med, i ekteskap osv måtte det blitt David Beckham. Liker så godt personligheten hans, og han er en fantasrisk familiemann... Og han godtar mye når det kjelder konas interesser osv. Perfekt for meg! Dessuten liker han hunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 24. August 2006 Rapporter Share Skrevet 24. August 2006 Det måtte blitt Robbie Williams eller Chad Michael Murrey det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Ian Somerhalder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Min drømmefyr han heter så mege som Bam Margera og han er så utrolig N I C E. Og Johnny Knoxville er også veeeldig N I C E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Johnny Depp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 25. August 2006 Rapporter Share Skrevet 25. August 2006 Johnny Depp! Helt klart! Bare han ikke er mindre enn meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 28. August 2006 Rapporter Share Skrevet 28. August 2006 Tom Welling! Trist at han lever lykkelig med kone og hund i USA. Med andre ord liten sjanse for at det blir oss to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 29. August 2006 Rapporter Share Skrevet 29. August 2006 Johnny Depp! Jaah Han er bare litt for gammel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Skifter mening! Nicolai Cleve Broch... Uten tvil! Etter å ha møtt han må jeg innrømme at jeg smeltet heeeeeeeeelt!! Fantastisk type! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Kim Ki Bum :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Kim Ki Bum :P Eh, hvem er det? Bilde takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Har ingen jeg:p gitt opp:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 koreansk skuespiller og artist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Nicole Kidman... Ai ai! Eller Winona Ryder Eller Audrey Tautou kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kit Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Vokalisten i The 69 Eyes <3 sier heller ikke neitakk til trommisen i Entwine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Trur det kunne vært Carrie-Ann Moss, Angelina Jolie eller Sandra Bullock. Eller hu berta som spiller i S.W.A.T og Lost som jeg aldri husker navnet på (som drikker, sloss og bråker... kanskje egentlig bare best å se på??). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. September 2006 Rapporter Share Skrevet 2. September 2006 Trur det kunne vært Carrie-Ann Moss, Angelina Jolie eller Sandra Bullock. Eller hu berta som spiller i S.W.A.T og Lost som jeg aldri husker navnet på (som drikker, sloss og bråker... kanskje egentlig bare best å se på??). Michelle Rodrigues heter hun! Og jeg tror nok hun er best å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kathrine Skrevet 2. September 2006 Rapporter Share Skrevet 2. September 2006 kurt cobain... :blush: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. September 2006 Rapporter Share Skrevet 2. September 2006 kurt cobain... :blush: Knis, lykke til:p Men hadde han vært i live så.. *smelt* (Jeg tilhører forresten skaren som tror at Cortney Love bestilte mordet på han.. Altfor mye som ikke stemmer.. hoho) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar