Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømme partner


Toller

Recommended Posts

OK dere. Da har vi vært igjennom hvem vi vil være, da er det på tide å drømme seg til hvem man vil være sammen med (nå snakker jeg kjendiser altså!).

Har du en du ser veldig opp til, som du kunne tenke deg å dele livet ditt med?

Jeg må tenke litt på den.... var litt vanskelig å ta sånn på sparket :icon_cry:

Men hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi tenker på kjente personer, så er det egentlig ingen jeg liker. de virker så "høy på pæra" og alt sånn. Og jeg må nok svare Jennifer Aniston :icon_cry: Hadde nok blitt lesbisk da ja :)

Ho virker så jordnær, og "ordentlig". Og ho er naturlig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. nå er jo personligheten viktigst for min del, og kjenner ikke noen kjendiser, så å vite hvem drømmepartneren er er jo umulig. Hehe. Har jo funnet han i real life da! Men sånn drømme kar må det være: :unsure: Tiesto! :icon_cry: Kunne jeg være med på konserter verden over og alle misunne meg fordi JEG har kapra han! LoL! Så kan vi nyyte deilig musikk sammen. Men han reiser jo konstant, og er litt gammel for meg, så eeegentlig hadde det kanskje ikke gått så bra.. :unsure: Mange kjekkinger ute i verden! Kunne tenke med litt av hvert! Både til sengehygge og mer til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Etter utseendet måtte det vel blitt Ashton Kutcher, Ian Somerhalder, Josh Hartnett, Paul Walker, Johnny Knowxville, Brandon Routh, Bard Pitt osv osv osv... Kunne fortsatt i eveigheter.

Hvis det var en jeg skulle ha delt resten ev livet mitt med, i ekteskap osv måtte det blitt David Beckham. Liker så godt personligheten hans, og han er en fantasrisk familiemann... Og han godtar mye når det kjelder konas interesser osv. Perfekt for meg! :P Dessuten liker han hunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det kunne vært Carrie-Ann Moss, Angelina Jolie eller Sandra Bullock. Eller hu berta som spiller i S.W.A.T og Lost som jeg aldri husker navnet på (som drikker, sloss og bråker... kanskje egentlig bare best å se på??).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det kunne vært Carrie-Ann Moss, Angelina Jolie eller Sandra Bullock. Eller hu berta som spiller i S.W.A.T og Lost som jeg aldri husker navnet på (som drikker, sloss og bråker... kanskje egentlig bare best å se på??).

Michelle Rodrigues heter hun! Og jeg tror nok hun er best å se på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kurt cobain... :blush: :)

Knis, lykke til:p Men hadde han vært i live så.. *smelt* (Jeg tilhører forresten skaren som tror at Cortney Love bestilte mordet på han.. Altfor mye som ikke stemmer.. hoho)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...