Moria Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hei hei alle sammen Mitt navn er Monica, eg er 20 år og kommer fra Bergen. Der bor eg i lag med min samboersom er 25. Vi har nå nett fått oss vår første valp i lag, dette er min første hun og min samboer sin 3, men er likevel første gang han har valp.. Han heter Mahero og er en Pinscher som vi hentet i Sverige for to uker siden. Han er så utrolig herlig, og utrolig rampete til tider.. Gleder oss veldig til å få begynt på valpekurset ja.. hehe Utenom Mahero har vi for tiden 26 chinchillaer, en dverghamster og et akvarie
Guest Just me!! Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hei hei! Få se bilder da, hvor gammel er Mahero?
Moria Skrevet 16. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2006 Han er litt over 10 uker nå Her er noen bilder av han Se så søt eg er da Godt å sove i sofaen med mamma.. hehe
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hei, og velkommen Gratulerer med valp, han var nydelig
Vala Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Velkommen til oss! Nydelig gutt dere har! Men jeg må si at jeg "reagerte" mest på antallet chinchillaer dere har 26 stk! Det var da avsindig mange. Driver dere oppdrett på disse eller? Er det noe du lurer på, så er det forresten bare å spørre
Moria Skrevet 16. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hehe.. ja vi driver Moria`s Chinchillaoppdrett, og har holdt på i litt over 6 år nå. Reiser mye rundt på utstilling og sånnt
Vala Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hehe.. ja vi driver Moria`s Chinchillaoppdrett, og har holdt på i litt over 6 år nå. Reiser mye rundt på utstilling og sånnt *puh* Hørtes mange ut for "bare" å være hobby basis Har alltid hatt lyst på chinchilla selv jeg.. Men jeg tror at antall dyr pr. leilighet er makset for en liten stund fremover. Må jo ha tid til alle også Ps. under "off topic" så har vi et emne for "andre dyr", der hadde det jo vært kjekt å se noen bilder av de "få" dyrene du har i tillegg Vala
Denise Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Hei og velkommen til oss! Nydelig hund
Tine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Velkommen til hundesonen, for en vakker hund du har da
Djervekvinnen Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 HEisann og velkommen! Jeg vurderer Pincher selv så det passet jo bra at noen med rasen kom hit! Så blir spennende å høre utviklingen, så kan jeg spørre deg om forskjellig ettehvert, hvis det er ok?
Moria Skrevet 16. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2006 Ja hadde vert kjekt med flere andre som har Pinscher og Føler meg nesten litt alene.. hehe.. Er visst ikkje så mangen av denne rasen rundtom.. De fleste som ser Mahero har aldri hørt om Pinscher heller, de tror han er rottweiler Er bare til å spørre meg ivei, men er ganske ny med denne rasen selv nå da.. Har bare hatt han i litt over 2 uker nå.. Men det kommer seg nok etterhvert.. hehe
linniogamy Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 hei og velkommen. så utrolig nydelig han var
Synne Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Velkommen .. Tror eg så deg hin dagen. Liker valpen vann?
Moria Skrevet 19. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2006 Velkommen .. Tror eg så deg hin dagen. Liker valpen vann? Kor såg du meg da ? Mahero liker vann ja.. hehe.. Liker å bade..
Moria Skrevet 21. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2006 Da har Mahero fått egen hjemmeside http://www.freewebs.com/mahero06/index.htm Er ikkje ferdig enda, mere kommer etterhvert
Ricco Skrevet 25. September 2006 Rapporter Skrevet 25. September 2006 Velkommen hit. For en søt valp!
lille_christine Skrevet 29. September 2006 Rapporter Skrevet 29. September 2006 Kjempe fin er han! Oi, 26 chinchilla'r!
victoria_e Skrevet 29. September 2006 Rapporter Skrevet 29. September 2006 Hei og velkommen Kjempe fin valp du har,grattis forresten å
Moria Skrevet 19. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Oktober 2006 Da har vi endelig fått oppdatert siden med bilder igjen. Har ikkje fått lagt ut bilder på en stund fordi en viss liten valp måtte tygge overkabelen til kameraet http://www.freewebs.com/mahero06/index.htm
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar