Gå til innhold
Hundesonen.no

Sytetråd...

Martine

Recommended Posts

Guest Christine

1. Ble ikke noen ferie på meg i sommer siden mamma er syk :) 1 kur igjen nå da) Har ikke vært på ferie på over 2 år siden mormor døde i fjor.

2. Skolen begynner på Mandag :D

3. Dessuten er jeg bare deppa.

4.Får heller ikke til Frontpage.

5.Vil farge håret mitt og klippe meg, men vi har ikke så mye penger for øyeblikket...

6. Hunden min er stokk halt.

7. Match Showet ble avlyst

8. Mange i klassen påstår at jeg har et drittliv fordi jeg ikke er så mye med dem, og fordi jeg er for mye sammens med hunder

9. Jeg har vondt i knærne mine, hodet, ørene og skuldrene

10. Jeg er frustrert, sinna og irritert på enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg skikkelig kvalm! Jeg gruer meg til i morra og irriterer meg over den fæle døgnrytmen jeg har fått. Jeg gruer meg skikkelig til å flytte og jeg vil heller ikke på noe ***** telttur en uke etter skolestart. Ikke får Luna være med opp på skolen i starten heller, og det gjør alt enda verre føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så deppa om dagen, men aner ikke hvorfor. Kan komme tårer når som helst. (er vel tilbake i en LANG deppa periode igjen da)

Og bare for å klage om noe:

-jeg får ikke hund

-min halvtårs "ferie" er over, og skolen begynner på mandag

-føler at foreldrene min setter meg sist (etter brødrene mine)

-føler at jeg ikke kommer noen vei med rex (tror ikke engang gud vet når vi får startet vårt første lydighets stevne).

Ja det var det for denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Trøstepåalle*..

- Skolen begynner på tirsdag og jeg skal på den ***** ungdomsskolen *grue seg skikkelig*

-Han jeg hadde noe på gang med vil plutselig ikke ha noe med meg å gjøre.. ;)

-Broren min er hjemme og foreldrene mine setter han først, bare fordi han ikke er hjemme så ofte (vil også flytte ut med all den luxusen da man kommer hjem)

egentlig er jeg bare trist.. gruer meg til alt og hunden min er hos "bestemoren" sin for å venne seg til henne.. *savne bebisen sin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...