Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Hamar tilskuere

Mirai

Recommended Posts

Et spørsmål.. De som går på skole fortsatt, hvordan får dere fri fra skolen for å dra på hunde utstilling?.. Må ha noen gode argumenter =P

Si noen dager i forveien at du kommer til å ha vondt i hodet på fredag- så du kan desverre ikke dra på skolen den dagen B)

Nei- jeg kommer til å si til pappa at jeg har kjempe lyst til å dra og at det betyr utrolig mye for meg å være der... Læreren min vet at jeg er opptatt av hund- så det går nok greit :huh:

Så er jo jeg snill på skolen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er det ikke sikkert du skal? :P

Selv skal jeg dit alle dagene om alt går etter min plan- går det etter pappa sin kan det hende jeg tar en tur en av dagene...

Om jeg kommer tar jeg med en heiadusk laget av pølser- og jeg skal passe på å vifte å heie ekstra i fellesdekken B)

Tar nok med bikkja også- sånn at jeg blir hørt når jeg kommer (ja, han lager lyd :huh: )

Hvor er det folk bor under hamar? Helst et sted det kanskje er plass til meg og min hund (familien trenger ikke være med, jeg klarer å passe på meg selv :P )... Blir kjedelig å ta tog ned og tog opp...

Duu!

Om jeg kanskje kan bo hos deg eller Softis så tar vi toget sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål.. De som går på skole fortsatt, hvordan får dere fri fra skolen for å dra på hunde utstilling?.. Må ha noen gode argumenter =P

Da jeg dro på Hamar i fjor skreiv pappa melding om at jeg ble borte på fredag for jeg skulle på hundeutstilling. Helt greit for læreren min. I år går jeg på vgs så da tar jeg meg fri uansett.

Men det var kanskje ikke overbevisning av lærere du tenkte på? Her i huset er det ikkeno problem å få fri i alle fall. Mamma er nesten mer engasjert enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal stille i ag på fredagen, og skal sikkert jobbe en av dagene(med mindre aldersgrensa er satt til 16 år ;)*håpehåpe*) og den tredje skal jeg se på ;) I fjor jobba jeg under nm i lydighet, så da fikk jeg sett på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...