ida Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Dette er verdens kuleste (selvfølgelig) lille kastrerte gatemix fra en forblåst strand på Kreta! Han var etterlatt av en svenske <_< og adoptert av hotellvertene våre for et par år siden. Der har han fulltidsjobb med å varsle når det kommer uvedkommende inn på området og å la teite turister klå og klappe på seg! Selvfølgelig smeltet vi helt for sjarmøren og da vi skulle reise, ville han være med.... . Kan jeg få suss? Kontakt?? Er det sånn du mener? OK. Hit med kyllingbiten! Den fødte posør! Sole seg og sole seg. Hva med meg, da?? Kose er så koselig! Akkurat der, ja! Mmmmm!
Ane_ Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Hehe.. Der var lille Barney ja... så koselig.. Det skal sies at han egentlig har mer pels, men de klipper han..... Det ser litt rart ut da, men han var veldig søt!!
molly Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Herlig hund! Jeg og klarer alltid å forelske meg i en eller flere hunder når jeg er på ferie, og det er alltid trist å reise fra dem igjen... Velkommen hjem igjen, håper dere har hatt en strålende ferie... Om en uke og en dag reiser jeg til Mallorca. B)
Guest Just me!! Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Så herlig han var! Heldig dere som har vært på ferie
ida Skrevet 10. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2006 Ja, det er så godt med et avbrekk fra hverdagen og bare bade og spise ute og kose seg!! God tur til Mallorca, Molly! Der er det også fint!
Tine Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Herlige hunden da Jeg hadde nok blitt helt vill selv om jeg hadde sett en så nydelig hund
Symra&Pippin Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Venninna til dattera mi forelsket seg i en hund da hun var på ferie i Portugal, sånn som veldig mange har gjort før henne. Det som er spesielt i dette tilfellet er at hun gjorde det alle har lyst til, hun tok den med hjem! Det var visst både dyrt og tidkrevende, men hun gjorde det faktisk! SÅ glad kan man bli i en hund!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar