Gå til innhold
Hundesonen.no

"Undertitler" eller "småbilder"


Recommended Posts

Jeg vil ha et felles galleri på hjemmesiden min, nå ligger et album ved hver overskrift(hvis dere skjønner?)

Men blir jo veldig rotete og slenge inn alle bildene av asterix, treningen, andre hunder osv, i et album?

Så det jeg lurer på er om når du trykker på mitt fotoalbum, kan jeg da ha et album med asterix, et med treningen osv. Så du må velge hvilket album du vil se på?

Noen som vet om dette går ann?

En annen løsning jeg tenkte på var slik hun her har gjort nederst på siden!

Se nederst..

Noen som kan hjelpe meg med det her? Vet ikke hvordan jeg gjør noen av delene. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Ja, det går ann. Er enig i at det var litt rotete sånn som bildesiden var nå. Se på siden min, sånne album går det ann å lage

http://www.freewebs.com/tijon06/bilderhundekjring.htm

Jeg har to album (ett med Yazzi og ett med hundekjøring) ikke så mange bilder der enda, men med mange bilder som du har blir det mye mer oversiktlig.

Du går rett og slett inn på "add a new page", trykker på "album" (isteden for "normal") og legger bildene inn der. Du kan opprette mange album. F.eks. ett som heter asterix, ett som heter trening,

Redigert: det er forresten noen av bildene dine som er litt store, så det tar litt lang til å laste ned.

Noe annet. Ble litt forvirra nå, hvilken rase/hund har du egentlig. Border Collie eller Borzoi?? Mulig det er jeg som surrer, men ble litt forvirra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...