Gå til innhold
Hundesonen.no

Messenger Kontakter, hvor mange.?


Tore

Svar på alle alle deler  

57 stemmer

  1. 1.

    • 0-10
      2
    • 11-20
      4
    • 21-30
      1
    • 31-45
      8
    • 46-60
      5
    • 61-80
      8
    • 81-110
      10
    • 111-140
      7
    • 141-200
      7
    • 200 +
      5
  2. 2.

    • 0-5
      12
    • 6-10
      21
    • 11-15
      6
    • 16-20
      8
    • 21-30
      4
    • 31-40
      4
    • 41-60
      1
    • 61-80
      1
    • 80 +
      0


Recommended Posts

Jeg ble mobbet for at jeg har så få på messenger lista mi, men så har jeg bare folk jeg snakker med på lista, resten er slettet...

Skriv gjerne hvorfor du har så få / mange på lista... :)

EDIT jeg har nå 40stk på lista og snakker med 5-10 av disse ukentlig...

De som mobbet hadde nok hele skolen på msn lista... Vært morro og høre hvor mange av de de snakker med også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter telling akkurat nå funnet ut at jeg har 73 kontakter på listen min.

Av disse snakker jeg vel regelmessig (så og si hver dag) med 4-5 av dem... men ukentlig så er det ca 11-15 personer...

Hvorfor jeg har så mange på listen... tja, de legger meg til, jeg takker ja :)

Edit:

Nå har jeg hatt en liten opprydding, og har kommet ned på 52 :) Doble adresser og slikt er ikke nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bortimot 77 på listen, og snakker med litt over 20 av de hver uke. Grunnen til at det er så mange? Hmm, mange fra klassen min og fra andre fag jeg tar sammen med andre personer. Noen bare ligger der, mens andre snakker jeg med titt og ofte men ikke så ofte som 1 gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde jeg ca 150, men nå har jeg bare ca 20 stk (gidder ikke ha masse jeg nesten ikke vet hvem er engang).. Har bare de jeg snakker med sånn av og til. En snakker jeg med hver dag (nesten), og et par andre noen ganger i uka, og resten sjeldnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 105 kontakter (18 som jeg ikke har peiling på hvem er). Snakker vel ukentlig med kanskje åtte-ti stk? Varierer litt. Egentlig kan jeg gå over og slette en del av dem, men det tar sånn tid at jeg gidder ikke.

Har forresten lagt til svært få av kontaktene selv, flesteparten legger til meg også takker jeg ja og har egentlig aldri en samtale med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 116 kontakter. Har mange jeg ikke snakker så mye med lenger, og en del jeg egentlig aldri har snakket så mye med. Trenger en skikkelig opprydding, har bare ikke giddet å gjøre det, og i mellomtiden har det kommet et par til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere har jo sykt mange dah! Jeg kom opp i over førti og snakker med ca. halvparten ukentlig. Men altså, dere som er godt over hundre, ja, iallefall dere over to hundre det må jo være en fullstendig IKKE sak å kunne snakke "inngående" med flertallet liksom.. tror jeg hadde blitt helt stresset jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rundt 200 kontakter, men det alle reagerrer på er at jeg har såå mange grupper.

Men det er faktisk for og ha styr, så mange grupper har jeg:

Jentene <3 (mine beste venner)

A Klassen

B klassen

C klassen

D klassen

Folk (generelle folk fra her og der ;P)

Folk jeg ikke vet hvem er

Gamle PB kjenninger ( folk fra et spill jeg drev med for leenge sia)

Hundefolk jeg kjenner

Hundefolk jeg ikke er heelt sikre på hvem erKorps giker (småbarn fra korpsgreine og rare korpsfolk ;P )

Kvitsund folk (folk fra en sommerleir jeg har vært på noen år )

VIP's (Veldig Irriterende Personer) (Her har jeg 1 person, en danske ;P )

Joda kanskje 2 grupper for masse da men ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han begynte å sende masse mail, hvorfor har du blokka meg ovs..

Fant ut at det var bedre å ha han der enn og slette så masse mail, han hadde vel slutta etterhvert men uansett, men nå har jeg han bare der fordi han er der, snakker aldri sammen nå ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han begynte å sende masse mail, hvorfor har du blokka meg ovs..

Fant ut at det var bedre å ha han der enn og slette så masse mail, han hadde vel slutta etterhvert men uansett, men nå har jeg han bare der fordi han er der, snakker aldri sammen nå ;P

Men altså, hvordan kan han vite at du har blokket ham? Det får jo han ingen beskjed om. Det blir bare usedvanlig lite "trafikk" hos deg liksom. Altså, du er aldri på lengre :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...