LiLi Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Tjoho I helga har vi altså vært på vårt første valpeshow, og det gikk strålende Her er kritikkene og resultatene: 19/06/05 NMK, Vormsund Klasse: Valpeshow, 4-6 måneder Dommer: Ove Germundsson Kritikk: Meget tiltalende tikvalp (tispevalp). Meget feminin. Utmerkede proposisjoner. Utmerket anatomi, kropp, vinkler og rørelser (bevegelser). Meget lovende. Premiering: BIR og HP 18/06/05 NMK, Vormsund Klasse: Valpeshow, 4-6 måneder. Dommer: Christian Geelmuyden Kritikk: Utmerket størrelse og modell. Velformet hode med fint uttrykk. Velstilte ører. Fin hals. Velkroppet og velvinklet. Velansatt og velbåren hale. Fine bevegelser fra alle kanter. Bra pelsanlegg. En viljesterk ung dame som vil ha godt av ytterligere trening på bordet. Premiering: BIR Fin start må jeg si! Håper det fortsetter sånn!
Silje Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Tjoho I helga har vi altså vært på vårt første valpeshow, og det gikk strålende Her er kritikkene og resultatene: 19/06/05 NMK, Vormsund Klasse: Valpeshow, 4-6 måneder Dommer: Ove Germundsson Kritikk: Meget tiltalende tikvalp (tispevalp). Meget feminin. Utmerkede proposisjoner. Utmerket anatomi, kropp, vinkler og rørelser (bevegelser). Meget lovende. Premiering: BIR og HP 18/06/05 NMK, Vormsund Klasse: Valpeshow, 4-6 måneder. Dommer: Christian Geelmuyden Kritikk: Utmerket størrelse og modell. Velformet hode med fint uttrykk. Velstilte ører. Fin hals. Velkroppet og velvinklet. Velansatt og velbåren hale. Fine bevegelser fra alle kanter. Bra pelsanlegg. En viljesterk ung dame som vil ha godt av ytterligere trening på bordet. Premiering: BIR Fin start må jeg si! Håper det fortsetter sånn! Så supert!! Gratulerer så mye, slikt gir mersmak tenker jeg Men jeg så du hadde fått HP, det pleier ikke å gis ut HP i valpeklassen... Er du sikker på at det er det du har fått?
LiLi Skrevet 21. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Så supert!! Gratulerer så mye, slikt gir mersmak tenker jeg Men jeg så du hadde fått HP, det pleier ikke å gis ut HP i valpeklassen... Er du sikker på at det er det du har fått? Trodde ikke det jeg heller, men hun fikk det nå i alle fall Kanskje de bruker det i sverige? Det var en svensk dommer jeg fikk det av, så.. Det var i alle fall HP, det er helt sikkert.. Kjøpte rosetten også, og det står i kritikken Takk for alle gratulasjoner forresten, det var kjempegøy!
Taz Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 Gratulerer.. Hun er jo nydelig, så kunne jo ikke forvente noe annet.. hehe..
Silje Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 hmm, så rart da jeg vil også ha HP på valpen min
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar