Gå til innhold
Hundesonen.no

Skryte innlegg


Guest Vicky

Syns du hunden din er lur?  

19 stemmer

  1. 1.

    • Ja, selvfølgelig!
      8
    • Nei, den er litt dum
      4
    • den er lur, men den later som den er dum...
      7


Recommended Posts

Guest Vicky

Nå har Vicky lært seg å danse freestyle til Poison av alice cooper!! hihi... har blitt så flink atte... Hun tar til og mest det mest kompliserte som ingenting!! er så stolt av gullet mitt :P Håper valpene blir like glupe :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Bare tok litt dum.. :P Hehe..

Han er smart når han vil.. ;)

Freesstyle? Tøft.. :P Har så lyst å begynne med det..

Men bør kanskje vente med det til jeg skaffer meg en Bc en gang i tiden..

Hehe..

Du må filme det, også legger du det ut her.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

ja, skal snart få meg nytt bra film kamera ;) du kan jo begynne med Diego? Freestyle skal bare være morro og godbiter i begynnelsen :P senere begynner man å kreve, men ikke mye da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

hihihihi ;) morro å lage danser med hund :P vicky kjenner rytmen i sange, så når hun hører poison av alice cooper gjør hun seg klar til å danse... hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka er en sleip hund - hun er egentlig innmari gløgg, men later som om hun er dum mens hun grubler på måter hun kan få i seg mest mulig mat ved å gjøre minst mulig.

Neida, i dag var hun faktisk veldig flink. Vi gikk gjennom alle bronsemerkeøvelsene uten godbiter/leke som belønning, og uten en ekstra bli-kommando på dekk etter holdt. Hadde vi tatt bronsemerkeprøven på skolegården i dag hadde vi nok helt klart bestått. Så da er det bare å få til øvelsene enda litt bedre, og mest av alt: Få dem til selv om det er andre hunder i nærheten. :wink: Og i tillegg så må vi ha en god dag. Helt klart - i dag hadde vi kanskje klart det, men det er langt i fra sikkert at vi hadde klart det i forigårs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...