Gå til innhold
Hundesonen.no

Mopsjenta


Muffins

Recommended Posts

Heisann!

Har nesten akkurat registrert meg, under navnet "Muffins". De jeg ville ha var opptatt, så da tok jeg noe annet jeg liker godt, hehe..

Heter Charlotte og er 16 år. Er kjempe glad i hunden min Sako, og nå venter vi en liten mops 11. august! Gleder meg sinnsykt :P;) Så, det blir gøy! Snakkes :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :P

Blir spennende med valp da, er mops ny rase for dere, blir det din hund? Gleder oss til bilder :P

Håper du vil trives, husk også å lese gjennom Retningslinjene som du finner øverst til venstre i forumet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sako er ikke en mops, han er en norsk grå elghund! :P Han er en ordentlig familiehund, men pappa bruker han også til elgjakt. Mopsen blir mest min hund ja, også mamma sin da. Blir for det meste en familiehund, men har også lyst til å trene lydighet med den. Starte med valpekurs osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Om det er din valp i bildet ditt, så er det hentet fra Ehfi eller?

Da skal vi få valp fra samme kull! Jeg henter min 10. august ;)

Ja, fra Ehfi! ;) Så gøy at de er fra samme kull ;) Skal du ha tispe eller hannhund? Sort eller fawn? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha fawn hannhund! Han som heter Doppler på bloggen om du har sett :P

Åja, så koselig :) Skal ha fawn tispe jeg da, vet ikke hvilken enda :P Du får kose deg med din valp når den kommer da, det skal hvertfall jeg :P Så kan vi jo snakkes når de gror opp :P hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! Vi får gjøre det :wub:

Jeg vet ikke hvilken jeg får enda jeg heller, men det er en av to, og begge de lyse hannhundene har fått navn så.. Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Lykke til med den! Har du funnet navn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja! Vi får gjøre det :D

Jeg vet ikke hvilken jeg får enda jeg heller, men det er en av to, og begge de lyse hannhundene har fått navn så.. Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Lykke til med den! Har du funnet navn da?

Min skal hete Troja :wub: Syntes det var litt kult! Også er det jo kort og greit når man kaller på den :lol: Hva skal din hete da?? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...