Gå til innhold
Hundesonen.no

Seriøst nytt Vestfoldtreff


hundeboms

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Vell, du for holde deg litt unna tispene da <_< kan jo ikke bli verre heller...

og ingen mobber deg hvis hunden er litt "gal".. hadde jeg vært åsså hvis jeg hadde møtt en gjeng med fine jenter med små t-skjorter hvor det hadde stått: Jeg er kåt og singel, kom å jokk på meg da vel!:. hehe :rolleyes:

Haha, den var god!

Okei, han er tilgitt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Sjokk!

Kan ikke alle logge seg på webcam så bikkjene kan se hverandre der? Eller har ingen av dere internett den dagen? :wub:

Jeg gir opp, alt for mange som er full av F... her..., hvorfor ikke si: Jeg kan, Jeg kan ikke...

Gidder ikke lek skada...., for heller sende PM med dem som er seriøse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp, alt for mange som er full av F... her..., hvorfor ikke si: Jeg kan, Jeg kan ikke...

Gidder ikke lek skada...., for heller sende PM med dem som er seriøse......

Uææ, ikke så sinna da! Jeg trodde jeg kunne, men så kunne jeg ikke allikevel! :)

Ble det noe av forresten? Evt bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man trenger ikke å være alle. Men jeg er enig med Anders, det er bare å si at enten så kan man, eller så kan man ikke. Så må vi bare bestemme klokkeslett og dato, og så får vi se hvem som kan da.

Jeg er ikke interessert i to timer buss for å møte èn annen liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å avtale så mye da også ble det ikke noe :P men men.. Sånn er det :rolleyes::)

Kanskje best å bare si en dato og klokkeslett ja.. Også bare se hvem som kommer og ikke kommer.. men kjedelig f.eks. for meg som bor i Drammen å dra helt til Tønsberg egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje best å bare si en dato og klokkeslett ja.. Også bare se hvem som kommer og ikke kommer.. men kjedelig f.eks. for meg som bor i Drammen å dra helt til Tønsberg egentlig.

ja nemlig. kan ikke være så vanskelig hvis en tar oppgaven å setter dato og klokkeslett! der og da skal vi ha treff. hvem kan og hvem kan ikke!

og for de som ikke kan, synd det, men det blir alltids flere treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ, ikke så sinna da! Jeg trodde jeg kunne, men så kunne jeg ikke allikevel! :P

Ble det noe av forresten? Evt bilder?

Hehe... Sorry Camilla! Hadde en liten sinna periode i går... ( har det sånn ca. vært 3 år..hehe.....)

Men gøy hvis det kan komme mange, en for være modig og bare finne en dato, klokkeslett og sted, så for dem som kan komme... :)

Men skjønner Lill og Camilla hvis det bare være dere sist?... kjedelig å bli skuffet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gøy hvis det kan komme mange, en for være modig og bare finne en dato, klokkeslett og sted, så for dem som kan komme... :P

gjør det du! du starta tråden! :P (hvis jeg ikke husker feil da.. :) )

jeg hadde store planer om å være med altså, men er ikke så stas med feber og spysjuka syns jeg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Sorry Camilla! Hadde en liten sinna periode i går... ( har det sånn ca. vært 3 år..hehe.....)

Men gøy hvis det kan komme mange, en for være modig og bare finne en dato, klokkeslett og sted, så for dem som kan komme... :)

Men skjønner Lill og Camilla hvis det bare være dere sist?... kjedelig å bli skuffet......

Hehe, det går nok bra skal du se.. :P

Men ja, det var litt kjedelig forrige gang, men jeg tror jeg har kommet over det sånn ca.. :rolleyes:

Men ble det ikke treff denne gangen heller altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...