Gå til innhold
Hundesonen.no

En hundeeiere som er lik deg og ulik deg


Djervekvinnen

Recommended Posts

Hmmm, det var en skikkelig nøtt! Først datt det inn mange navn som jeg umiddelbart tenkte på å skrive ned mtp likhet o.l. MEN, så slår det meg at jeg er absolutt ikke enig i alt de gjør/sier og at dette er jo faktisk hele "problemet" med hundehold (og barneoppdragelse :)).

Man er alle like på noen punkter, men absolutt ikke på alle. Derav tidligere diskusjoner om hvilken guru man oppdro hunden i tråd med.... Det er jo ingen som kjører et helt likt løp, og hverdagen med hunden er jo super forskjellig.. Enten har han en dårlig dag eller jeg har.. Eller kanskje vi har den samtidig DA blir det fest da, hehe... M.a.o. så kan man reagere i situasjoner på en slik måte man aldri ville ha trodd!

Så for å prøve å korte ned svaret her litt (;P) så mener jeg at mitt hundehold er regelrett "unikt", slik som alle andres, og dermed er vi "like"

Hehe, det var dagens merkverdighet fra Vala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke så lett. Det er lettest å komme på de som er ulike :lol:

En som er lik. Kristina, kanskje? Selv om vi gjør ting litt forskjellig så mener vi mye av det samme, og jeg tror vi gjør ting ganske likt. Det er liksom vanskelig å si noen andre, for man må jo se folk i virkeligheten for å se hvordan hunden er osv.

Vicky er vel en av de som er ulik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på om jeg ligner (i hundehold) litt på IW, og muligens Wesminster.. Kjenner igjen meg selv og mitt hundehold i mye av det de beskriver fra hverdagen.

En jeg er ulik... Det tror jeg kanskje må være Marie (med Ask) eller Christine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg er likest. Hmm, det må jo bli de med Lundqvist - grunnlag, det. Vil veldig gjerne si at jeg er mest lik en superflink klikkertrener, men det ville vært jug! Dessuten vil jeg like gjene bli en superflink Lundqvist -trener, det er bare så langt til Hellerudsletta!

Den jeg er mest ulik her, må jo samtidig bli den jeg er mest uenig med i ulike tråder og da kan jo lista fort bli lang :lol: ! Når det gjelder treningsmetoder, så er jeg mest uenig med den som bruker korreksjoner og tror at bikkja lærer mer av det enn av "ekstingsjonsfeiling" og repetisjon med mestring! Alle som ikke har feilfri læring som ideal må bli de jeg er mest ulik! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...