Gå til innhold
Hundesonen.no

Se & Hør redigering


HHC

Recommended Posts

Heisann!

Da jeg var på bruks kurs forrige uke skulle vi ta et bilde av hele gjengen og på det ene bildet ga min hund Aris labradoren Vilma et saftig smask! hehe, så jeg lurte på om noen kunne laget en slags " Se og hør" side med dette bildet og teksten "Kommende redningshunden Vilma falt for utstillingshunden Aris" eller noe sånt, rent overdriv og litt Se og Hør greier.. hehe, hadde vært veldig gøy om noen kunne prøvd, legger ut bildet under her.. Jeg kan jo omtrent ikke forminske et bilde såå... ;P

i202337461_5796.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Da jeg var på bruks kurs forrige uke skulle vi ta et bilde av hele gjengen og på det ene bildet ga min hund Aris labradoren Vilma et saftig smask! hehe, så jeg lurte på om noen kunne laget en slags " Se og hør" side med dette bildet og teksten "Kommende redningshunden Vilma falt for utstillingshunden Aris" eller noe sånt, rent overdriv og litt Se og Hør greier.. hehe, hadde vært veldig gøy om noen kunne prøvd, legger ut bildet under her.. Jeg kan jo omtrent ikke forminske et bilde såå... ;P

i202337461_5796.jpg

Er ikke det Vegar og Billy til høyre da :icon_redface: ?? eller tar jeg helt feil...

Er det Aussie Ludvig foran??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Vegar med med Ally :P Han lånte Trudes hund siden Simen lånte hans Ludvig :P

Mari hadde egentlig ett av bare de 2, men fikk ikke lagt det ut! =/ Men kan sikkert sende det over :P

Så etterhvert at det var ally :P Siden billy er litt mørkere.. herlig hunder han har :P Min flinke instruktør :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...