Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppstillings bilder


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Her står Oscar veldig bra, selv om jeg ser litt mongo ut :wub::wub:

Hadde ikke dommeren tatt han under hodet så hadde han i tillegg fått den rett bøyen på nakken og sett ned i bakken, det hadde sett bedre ut.(men dommeren må jo få titte:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lært Aro å stille seg opp, eller å stå i den posisjonen jeg flytter bena i derfor må jeg ta bilder når han står bra. På bildet under synes jeg han står veldig bra, bare synd at kameravinkelen er feil, men jeg kom ikke lenger ut på bryggen :P

15juni-23.jpg

Han er bare lekker!! :P *digge Aro* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Her står Oscar veldig bra, selv om jeg ser litt mongo ut :P:P

Hadde ikke dommeren tatt han under hodet så hadde han i tillegg fått den rett bøyen på nakken og sett ned i bakken, det hadde sett bedre ut.(men dommeren må jo få titte:P)

Så pen han er! :P Bildet er fra NKK Drammen, right?

Håper du/dere tar turen til Bjerke, spennende å se han "live" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen han er! :D Bildet er fra NKK Drammen, right?

Håper du/dere tar turen til Bjerke, spennende å se han "live" :angry:

Takk :) stemmer at bilde er fra NKK Drammen ja;)

Ja, vi kommer selvfølgelig på Bjerke, Oscar skal stilles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så flott hun har blitt!

Synes hun står veldig bra der jeg :angry: Skal jeg pirke kunne det ene frambeinet vært en tanke lenger bak, så det sto helt loddrett, men ellers flott!

Tusen takk *neie* Hun har blitt flott ja, forandret seg mye de siste par mnd. 1 år om 14 dager. Jøss, som tiden går :)

Takker ellers for kritikk, er enig. Baken er pittelitt vridd imot meg, så vinklene bak kommer ikke godt nok frem. *Pirke enda mer* :) .Og om Kristin hadde "vært her" hadde hun kanskje pirka mer på hvordan jeg står. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ortlige oppstillingsbilder.

Nå har jeg virkelig stilt henne opp og fiksett på beina og slikt.

Vet ikke om hun står helt riktig da, jeg skulle ta bildet og holde en bamse fordi Blondie gadd ikke å holde hode oppe når jeg tok bildet, sikkert veldig skjeve bilder...Men jeg prøver, gjerene kritikk så det blir bedre.

Hun liker ikke så godt at jeg stiller henne opp, da løfter hun ofte på beina når jeg har flyttet dem, men jeg jobber med henne og det gjør framskritt.

Legger inn 4 bilder...

Her er nr.1 Det er litt nært da, det er noe med bakbena som er gale tror jeg...Ser ikke akkuratt hva...

Kanskje det bare er fordi det er så nært bildet:

i145132386_71759_2.jpg

Her er det sikkert lettere å se om det er noe:

i144219410_86542_2.jpg

Her tror jeg hun står ganske bra:

i146304398_57239_2.jpg

Her ser hun inn i kamera:

i145211383_26323_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av hvordan groenendael/tervueren skal stilles? Og hva menes med å stille fritt/ikke fritt? Raja kan ikke stilles, så jeg har ikke brydd meg så mye om utstilling, derfor kan jeg ikke så mye :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av hvordan groenendael/tervueren skal stilles? Og hva menes med å stille fritt/ikke fritt? Raja kan ikke stilles, så jeg har ikke brydd meg så mye om utstilling, derfor kan jeg ikke så mye :angry:

At en rase stilles fritt betyr at handlern ikke har lov til å ta på hunden for å få den til å stå bedre. At den ikke stilles fritt betyr da at du da har lov til å ta på hunden, sette bena der du vil ha dem og rette på det du vil.

Belgerne skal vel stilles fritt, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man ut om en hund skal stilles fritt eller ikke da?

Det er jo fastsatt for hver rase. Om du ikke vet om den aktuelle rasen skal stilles fritt eller ikke, kan du f.eks. sende en mail til en oppdretter og høre, se på en utstilling hvordan de stilles der eller spørre noen med rasen på en utstilling om de skal stilles fritt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fastsatt for hver rase. Om du ikke vet om den aktuelle rasen skal stilles fritt eller ikke, kan du f.eks. sende en mail til en oppdretter og høre, se på en utstilling hvordan de stilles der eller spørre noen med rasen på en utstilling om de skal stilles fritt eller ikke.

Det er ikke fastsatt for hver rase, men det er noe som er vanlig, f.eks aussien stilles ofte fritt, mens andre velger å stille den opp :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...