mariell-og-tander Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Skrevet 14. Juli 2006 Her kommer noen bilder av min Casper (Casper av ylveli) ( 1 monte på bildene ) du kan lese mere om Rasen på Islansk fårehundsiden Siter
Bonzaaii Skrevet 13. November 2008 Rapporter Skrevet 13. November 2008 Hærlig ! Venter på en Islender jeg og Tispa er drektig, og har termin ved juletider, så utpå nyåret blir det en islending på meg og Siter
Meg Skrevet 18. Desember 2008 Rapporter Skrevet 18. Desember 2008 litt gammelt bilde av familiens islandshund (som ble avlivet i en alder av 14 år, egentlig ingenting for islandshund å være- men desverre var han syk) Siter
Heidihj Skrevet 19. Desember 2008 Rapporter Skrevet 19. Desember 2008 Dette er Sotur, hunden til min farmor. Islandsk fårehund er en fantastisk flott rase, men jeg syns de har litt for mye lyd i seg. Siter
maka0602 Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2014 Islandsk hunder er en virkelig flot rase! Mine besteforeldre er nå på sin andre islending og de er virkelig helt fantastiske! Eneste minus er vel at det er litt mye lyd i dem, mendet er jo trening Deres hun heter Ask grimursson og er bare den snilleste, jeg er kjempegld i godgutten min og anbefler virkelig islandsk hund! Siter
Sirius Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Korleis er gemytt og helse sånn generelt på rasa? Har haurt så mykje negativt! Siter
Meg Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2014 Korleis er gemytt og helse sånn generelt på rasa? Har haurt så mykje negativt! varierende, er mitt inntrykk. Har møtt utrolig greie og flotte hunder, og noen ikke så trivelige. har overvært spesialen noen ganger, og fikk bare inntrykket forsterket. For meg er det for mye lyd. 1 Siter
Nils-Kristian Brubakk Skrevet 7. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2015 Har etter mye om og men bestemt meg for en Islandsk Fårehund. Får hentet fra Kennel Agdesiden i November. Gler med til å berike hverdagen og turene fremover! 3 Siter
Recommended Posts