Gå til innhold
Hundesonen.no

Sutretråd!

ida

Recommended Posts

:) I dag var vi ute så lenge vi orket før myggen ble for innpåsliten. Men her inne er det jo så varmt at det bare er å gi opp å sove! Syns egentlig det er deilig med sommer og varme, men det er litt kjedelig om natten! Det er jo ingen morsomme krangletråder på hundesonen, engang!

Min helt nye hobby: Flytte bilder fra kamera til datan og derfra til et fotoprogram og derfra til hundesonen, har jo også begrenset varighet! Jeg kan jo ikke legge ut alle 150 bildene jeg har tatt, bare for å ha noe å gjøre :) ! Selvom jeg er sikker på at alle dere ville elsket å se på halve hundekropper og dattern min som lager grimaser på bussen! ;)

Er det noen som kan krangle litt her inne, kanskje, sånn bittelitt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, huff da. :\

Var en litt morsom episode i går når det gjelder varmen:

Jeg og søsteren min deler hybelen i kjelleren, og sover der nede. Opp en trapp og gjennom en gang og inn på et soverom sover foreldrene mine, og hunden vår. I går natt var det veldig varmt og alle dører stod oppe fra soverommet og ned i hybelen. Likevel var det fortsatt ganske varmt, noe hunden ikke var så begeistret for. Han gikk da ned i kjelleren, og inn i hybelen og inn på søsteren min sitt rom, og la seg der. For der var det litt kjøligere. Og han må ha vært ganske varm for å ha lagt seg der, for ellers holder han seg helst i nærheten av moren min, og skal ligge ved siden av henne om natten (I korg). ;P

Selv har jeg ikke merket så mye til varmen om natten, da jeg som nevnt sover i kjelleren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varme er en pest og en plage om natten ja.

Hva skal jeg si da som har sovet med vinduet på gløtt i hele vinter også kommer denne hetebølgen om sommeren(jeg kreperer snart av den varmen om nettene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere KLAGER på VARMEN:o

fy skamme dere*

jeg er så dødsmisunnelig ass. tenk på oss som har det kalt liksom vi hardet ikke sæli gøy liksom ;)

vi har hatt kun 11 grader på det varmeste:'(

jeg vil ha SOL!

*slettet innlegg pga dobbelposting, mod. aya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genservær og pøsregn her, bare vær snill ellers sender vi det østover ;)

Eyh, ikke overdriv dah! Jeg gikk iaf med en topp i det minste.. (selv om jakken lå i bilen, just in case). Er jo dødsdeilig når det regner og vi fremdeles har sommertemperaturen! Får en til å løpe ut i gatene om natten og plaske vilt mens man hyler... Kremt.. neida, det har jeg seff aldri gjort... hehe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyh, ikke overdriv dah! Jeg gikk iaf med en topp i det minste.. (selv om jakken lå i bilen, just in case). Er jo dødsdeilig når det regner og vi fremdeles har sommertemperaturen! Får en til å løpe ut i gatene om natten og plaske vilt mens man hyler... Kremt.. neida, det har jeg seff aldri gjort... hehe... ;)

Overdriv?

Jeg så ut som en vrengt katte etter jeg red i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare en våt flekk igjen av meg <_< hehe kokvarmt både om dagen å natta slipper aldri unna

jaja bortsett fra det er det bare en ting jeg vil si: jeg vil ha torden! så det gnistrer og huset rister B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuuuhu! *hoppesprettedanse* banana

Varmen er borte! :angry: :( Nå kan jeg som er gravid og leve litt!! :P

Har ikke sovet på mange døgn, og har bare sittet inne og pesa foran vifta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifte er tingen! Må si det er litt kjipt å ikke kunne ta seg en pause fra varmen uten å ty til vifte men men. Nå har regnet kommet tilbake og bra er det også...for laksen. :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...