Gå til innhold
Hundesonen.no

Sutretråd!

ida

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Slutt å sutre:P

Jeg har sovet mist i skauen i Oslo, med 31 hunder som har bjeffa som bare "¤%#, og DEN tempraturen...Jeg sovna med en gang..

Skrevet

Prøv å jobb nattarbe, og sov på dagtid nå...(Der er ikke lett, selv med vifter!)

Det gjør jeg også. Skjønner det er varmt om nettene, men prøv å sove på dagtid! Skikkelig kjipt fordi det er enda varmere, drømmer å ligge på stranda og ikke i senga, og ligger å hører på alle som hr det moro ute (unger som leker og bader i sprederen og sånn)

Skrevet

Pleier forresten å ta dynen ut av dynetrekket og kunn sove med dynetrekket som sagt. Så sover eg al fresco også da. :angry:

Skrevet

hmm.. er 28 grader her nå, var 22 grader i natt.. :angry:

Ja men fauske er jo innland, og det er jo mye varmere der enn her uttpå kalde kysten :( Ja vi hadde det veldig flott igår vi også, flott temperatur. (lå vel på en 17 -18 grader i går kveld)

Skrevet

Jeg haaaater å sove når det er varmt! Helt forferdelig...

men akkurat nå har vi ikke det problemet her på vestlandet ;)

er verre på jobb når det er glasstak på senteret slik at det fungerer som et drivhus og air conditioneren er slått av i hele senteret for komunen vil spare penger...VARMT på jobb!!

Skrevet

Her i Bodø er det sånn at hvis vi åpner vinduet så blir det kaldt nok til å klare å sove. Nå er det jo forskjellig på hvor kaldt det må være før folk sovner, jeg har det sånn at hvis jeg blir kald på nesen, så får jeg ikke sove ;)

Skrevet

Pleier forresten å ta dynen ut av dynetrekket og kunn sove med dynetrekket som sagt. Så sover eg al fresco også da. :D

Jeg sover med dun dyne, det er kanskje derfor det er varmt? :D:) Takler ikke å sove med bare laken/dynetrekk for jeg pleier å vikle beina inn i dynen...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...