Gå til innhold
Hundesonen.no

sprøeste navn?


MarieR

Recommended Posts

Møtte en gang en Labrador som het Sara Olsen, Sara til vanlig men når hun var rampete så var det Sara Olsen. Og da skammet hun seg...! :wink:

Red en hest som het Fetali for noen år siden..

Andre rare heste navn: Blettur, Lille Rosin, Miss Limosine, Draumur, Vøkull, Mr. Brown, Hurrycane, Hjallis, Ringlin. Kommer ikke på flere..

Kampfisken min heter Salamon, og søsteren min sin Kampfisk het Jens August (etter Hotell Cæsar) for han var så eplekjekk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hesten jeg har hatt på for en periode heter oline...lever skikelig opp til navnet for jeg synnes oline høres ut som et navn som passer til noen som er sur og grinete og som ingen vil være sammen med, men som egentlig bare trenger en venn..dette er ialefall tilaflle til hesten..mn og kalla en så fin hest for OLINE da!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

husker jeg var på stevne så var det en hund som løp ut av ringen... eieren ropte "Kaos!", også skjønte jeg at det var hundens navn... heehe... man ber om det når man kaller hunden sånt... hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hamsteret til ei venninne av meg het Ari Behn

og den ene høna vi hadde i hønsehuset her tante Petra. (det var lille søstra mi som fant på navnet :wink: )

Haha, de der søstrene dine altså :) Skulle gjerne vært flue på veggen hos dere en dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...