Gå til innhold
Hundesonen.no

sprøeste navn?


MarieR

Recommended Posts

hva er det sprøeste navnet du noen gang har hørt på et dyr? ( samma hvordan dyr)

hehe..jah..det som er litt sprøtt her er at det var jeg som døpte disse dyra..men men..iallefall: rotte som heter kjell magne bondevik og marsvin som heter gro halem brundtland :P dette er ikke mine dyr da, heldigvis :) tihi! må vell ta med katta til nabon som først hett jesus, men nå heter den oskar da..heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. hadde en kanin som het solidox, og en som het dicky dick dickens (det var altså før jeg viste hva dick betydde på engelsk) :) Og jeg hadde en katt som het Herr Mønse Mønse Mænen Mønse.. Og en kavl som het sort pastill. er vel det jeg kommer på nå. Å, jo, jeg hadde en kanin som het Ekornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en galopphest som het Battlefield

En annen jeg hadde het Mystic Storm, for han var så vilter at han aldri klarte å holde bena i ro, var veldig få som klarte å ri den hesten.

Ellers har jeg hatt hester som har hett:

Valdres Nils

Horni Knoll

Helgin Gaute

Ådrapp

Jern Lars

Foreldrene til onkelen min hadde en Tibetansk Terrier som het Åse, men onkelen og tanten min har en fugl som heter Klumpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

naboen til min mor og de har hatt en del katter og noen av navnene var: Gorbatjof "Gorby til dagli" for den var hvit med svart flekk i hodet.

Dan Børge for den klikket når den så han på tv av og til.

Gismo lignet litt på en Gismo når den var liten.

og var det Hjertrud da, husker ikke helt hvorfor hun fikk det navnet men det ble no bare sånn. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på TV at en hest het liksom.

Og en hund som heter Onslow fordi han er like lat som han i serien "Høy på pæra"

:)

Høy på pæra! Hi hi hi! Det må være "Keeping up appearences" du mener. Sikke en herlig oversættelse til norsk! :P På dansk bliver den kaldt noget så kedeligt som "Fint skal det være".

Forresten så kender jeg da også til én, der har opkaldt to store sugemaller efter det danske kongepar... hun navngav dem dog før de blev kønsmodne, så det er blevet sådan at herren hedder Magrethe og damen Henri. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina: Ja... :):P:P Gråter av leing :P

Navnene passer fint til dem også... Henri bruger det meste af sin tid på at spise og Magrethe svømmer glad rundt i hele kongeriget og sørger for at der ikke er nogen der kommer ind på "Amalienborg." (den krukke de bor i)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kender en der har en rottweiler der hedder Trine... Han har faktisk haft én før denne her og den hed også Trine. :)

Haha.. Tøft navn.. :P

My name..

Vet om en ku som ble kalt Trine også.. :P Litt humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en hund som het Jostein..

Mangen rare navn her jo.. :P

Er det jack russel Jostein?

Naboen sin hund heter Bjarne Trekkvald Hansen (!) Hysterisk morsomt når han roper på den, for når den ikke lystrer roper hn hele navnet!! :D:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jack russel Jostein?

Naboen sin hund heter Bjarne Trekkvald Hansen (!) Hysterisk morsomt når han roper på den, for når den ikke lystrer roper hn hele navnet!! :D:x

Jostein det heter samoboeren min det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...