Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor akkurat DET nicket?


Marianne&Java

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Jeg kaller meg Emma her inne fordi jeg ikke heter Emma der ute.

:icon_cry:

Jeg heter Gråtass her inne for jeg vil beholde min anonymitet..

Hehe, det skipet har vel seilt nå som du har fått instruktørskryt i blogger og hatt et valpekull som du har fortalt om i tillegg til at det står kruttlapp i avataren din. :)

Jeg het opprinnelig Fiskebekk, men da trodde folk jeg var en gammel jegermann som banket bikkjene sine, så skiftet jeg til Pointerguri fordi jeg hadde pointer og var ei guri..? Men så ble pointeren igjen hos eksen og jeg hadde kjøpt belger året før så da ble det Belgerguri i stedet, siden jeg fortsatt er ei guri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lite oppfinnsom og har vært medlem på forumet her siden "tidenes morgen". Av den grunn er nicket mitt "Maria", som er mitt egentlige navn. At nicket i seg selv skulle kunne røpe identiteten min (om det var viktig for meg å holde den skjult) er i hvertfall ikke noe å tenke på - iiingen andre som heter Maria, vel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Hehe, det skipet har vel seilt nå som du har fått instruktørskryt i blogger og hatt et valpekull som du har fortalt om i tillegg til at det står kruttlapp i avataren din. :aww:

Ja, men det var ikke intensjonen når jeg kom på forumet.. Så det var svar til ts. Men jeg har jo ikke akkurat vært undercover det siste året, nei. Men det er gjerne slik når situasjonen forandrer seg. Jeg syns forøvrig Fiskebekk var ett langt mer poetisk navn enn ...guri, uansett forstavelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var ikke intensjonen når jeg kom på forumet.. Så det var svar til ts. Men jeg har jo ikke akkurat vært undercover det siste året, nei. Men det er gjerne slik når situasjonen forandrer seg. Jeg syns forøvrig Fiskebekk var ett langt mer poetisk navn enn ...guri, uansett forstavelse. :whistle:

*fnis* Synes du ikke guri er superpoetisk altså?? Vet ikke i hvilken grad Fiskebekk var det heller, det var der vi bodde liksom. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...