Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor akkurat DET nicket?

Marianne&Java

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Jeg kaller meg Emma her inne fordi jeg ikke heter Emma der ute.

:icon_cry:

Jeg heter Gråtass her inne for jeg vil beholde min anonymitet..

Hehe, det skipet har vel seilt nå som du har fått instruktørskryt i blogger og hatt et valpekull som du har fortalt om i tillegg til at det står kruttlapp i avataren din. :)

Jeg het opprinnelig Fiskebekk, men da trodde folk jeg var en gammel jegermann som banket bikkjene sine, så skiftet jeg til Pointerguri fordi jeg hadde pointer og var ei guri..? Men så ble pointeren igjen hos eksen og jeg hadde kjøpt belger året før så da ble det Belgerguri i stedet, siden jeg fortsatt er ei guri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lite oppfinnsom og har vært medlem på forumet her siden "tidenes morgen". Av den grunn er nicket mitt "Maria", som er mitt egentlige navn. At nicket i seg selv skulle kunne røpe identiteten min (om det var viktig for meg å holde den skjult) er i hvertfall ikke noe å tenke på - iiingen andre som heter Maria, vel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
Hehe, det skipet har vel seilt nå som du har fått instruktørskryt i blogger og hatt et valpekull som du har fortalt om i tillegg til at det står kruttlapp i avataren din. :aww:

Ja, men det var ikke intensjonen når jeg kom på forumet.. Så det var svar til ts. Men jeg har jo ikke akkurat vært undercover det siste året, nei. Men det er gjerne slik når situasjonen forandrer seg. Jeg syns forøvrig Fiskebekk var ett langt mer poetisk navn enn ...guri, uansett forstavelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var ikke intensjonen når jeg kom på forumet.. Så det var svar til ts. Men jeg har jo ikke akkurat vært undercover det siste året, nei. Men det er gjerne slik når situasjonen forandrer seg. Jeg syns forøvrig Fiskebekk var ett langt mer poetisk navn enn ...guri, uansett forstavelse. :whistle:

*fnis* Synes du ikke guri er superpoetisk altså?? Vet ikke i hvilken grad Fiskebekk var det heller, det var der vi bodde liksom. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...