Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite anbefalt dildo

Marianne

Recommended Posts

Skrevet

Ja, det leste jeg og!! Så ekkelt! :o

Hvordan i all verden finner man på å stappe en lyspære i rompa, enten det er i egen eller andres??? En skrudd verden vi lever i altså... ;)

Skrevet

Rart den ikke gikk i stykker :o

Men noe så tåpelig da ;)

Ja det var det første som slo meg også, det må ha vært en sterk luspere som ikke gikk i stykker altså.

men alikavell det var jo litt morsomt å lese overskriften da ;) , hvordan i alle dager har noen klart det der uten at peren gikk i tusen biter, har mannen et kjempe svært hull der bak eller var peren bitte liten? :o

Skrevet

mulig en annen har gjort det eller han selv. Men det har faktisk blitt funnet masse rart oppi folk før. I alle str. Blir vakum når man putter litt oppi, og resten vil da suges inn på en måte. men åssen denne lyspæra har klart å holde se hel er en helt annen sak :o

Skrevet

:o ånei, er det virkelig mulig? :o

og selvfølgelig må det ha vært noen andre som har plassert den der! :rolleyes:

Det er ikke sikkert. Er ikke mye å finne på i et fengsel vettu, hvertfall ikke i Pakistan. Lite damer er det vist også der. Stakkars mann. Desperrat? Tja........ ;)

Skrevet

Det er ikke sikkert. Er ikke mye å finne på i et fengsel vettu, hvertfall ikke i Pakistan. Lite damer er det vist også der. Stakkars mann. Desperrat? Tja........ :o

hehe! var ment som ironi! ;)

uansett hvem som gjorde det, så er det virkelig en syk idè! :o

Skrevet

Stakkars mann, ja.. Uansett hvordan det foregikk. Tenk så flaut a gitt!

litt på siden: går d bra me valpan? dem va nyydelig. Spesiellt tispa

Skrevet

Tydeligvis lite å gjøre i et fengsel :o

Kanskje de skulle gjøre noe med det ordtaket "der lyset aldri skinner"? ;)

Skrevet

Kanskje de skulle gjøre noe med det ordtaket "der lyset aldri skinner"? :o

;):o

Jeg tenkte med en gang jeg leste det at han ville få en lys ide, men din var bedre ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...