Gå til innhold
Hundesonen.no

Sentralbordansvarlig

Mirai

Recommended Posts

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

*bump bump*

Argh, i dag er alt i uorden! Telefonen til ekspedisjonen (50% av alle samtaler inn på hele bygget) er satt over hit, uten at noen vet hvorfor :) Og jeg får ikke satt over riktig, og plutselig sitter de på ordrekontoret og snakker med meg :D STRESS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gaar ikke, hehe, dvs det gaar i alle andre programmer enn i FF faktisk. Faar sjekke det ut naa, foeler norsk er et veldig kloenete spraak at the moment.

Edit: lalllaalaalalaa, det var en knapp på verktøylinjen i win :) så nå går det veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! 8 Telefoner på 10 min. Ser ut til å bli en morsom dag :D

Pleier å roe seg, heldigvis.

Tjo hei! Det er godt for dere unge og spreke å komme dere på jobb og bli litt sysselsatt. :D Vi gamle derimot, har godt av å dra oss til utpå dagen når vi har sittet på sonen (og msn) til langt på natt :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei! Det er godt for dere unge og spreke å komme dere på jobb og bli litt sysselsatt. :D Vi gamle derimot, har godt av å dra oss til utpå dagen når vi har sittet på sonen (og msn) til langt på natt :) !

De unge og spreke rekker begge deler :D Sant Julie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du "tør" å sitte så mye på nettet jeg da, når du er helt ny i jobben... :)

Kan jeg for så vidt skjønne. Men jeg sitter helt alene ute i gangen, og alle som kommer eller går, de hører jeg før de kommer. Dessuten.. Jeg sitter jo ikke her når jeg har andre ting å gjøre. F.eks nå klokka to skal jeg telle penger, men det er en jobb som ikke er vits i å begynne på før det roer seg ned, som er etter klokka to (de fleste bestillinger skal inn før den tid). Og alle som kommer innom, de snakker jeg med og faxer ting for, om de trenger det. Og så leverer jeg fax som kommer inn. Og jeg sitter ikke med alle vinduene oppe og bare skriver i vei når folk ser meg :D

Kan jo nevne at jeg til nå har tatt 90 telefoner. Så jeg gjør jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg for så vidt skjønne. Men jeg sitter helt alene ute i gangen, og alle som kommer eller går, de hører jeg før de kommer. Dessuten.. Jeg sitter jo ikke her når jeg har andre ting å gjøre. F.eks nå klokka to skal jeg telle penger, men det er en jobb som ikke er vits i å begynne på før det roer seg ned, som er etter klokka to (de fleste bestillinger skal inn før den tid). Og alle som kommer innom, de snakker jeg med og faxer ting for, om de trenger det. Og så leverer jeg fax som kommer inn. Og jeg sitter ikke med alle vinduene oppe og bare skriver i vei når folk ser meg :D

Kan jo nevne at jeg til nå har tatt 90 telefoner. Så jeg gjør jobben min.

Så lenge jobben blir gjort gjør det vel ingenting å sitte litt på nettet i dødtida? Jeg satt også endel på nettet i rolige perioder når jeg jobbet som "student counsellor" på Monash University/ Australia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jobben blir gjort gjør det vel ingenting å sitte litt på nettet i dødtida? Jeg satt også endel på nettet i rolige perioder når jeg jobbet som "student counsellor" på Monash University/ Australia :)

Nei, det er det jeg har tenkt også. Det er vel det samme for de som ikke ser meg hva jeg driver med, om jeg bruker pcen eller tegner liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er det jeg har tenkt også. Det er vel det samme for de som ikke ser meg hva jeg driver med, om jeg bruker pcen eller tegner liksom :D

Nei da, jeg trodde ikke at det gikk utover jobben din da.. Bare husker når jeg var ny på jobb, jeg latet heller som om jeg jobbet, enn å sitte på nettet... :D

Men, bare til opplysning, jeg er på jobb nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Nå ringte det nettopp en sånn som gjør dagen verdt å sitte her.

Meg: - God dag, Tine Meieriet Øst på Sem

Andre enden: - Hei, det er fra Kiwi på ****.

Meg: - Ja, hei.

*Stillhet*

Meg: - Øhm, ja, du skal bestille, eller..?

Andre enden: - Nei, jeg ville bare koseprate.

Meg (blading av latter og sjokk): - Hehe, ja, men du SKAL bestille, eller?

Andre enden: - Ja, jeg skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joa.. Neste uke er det maaaasse penger rett i lomma :)

....at de går rett ut igjen er en annen sak :)

Men han hørtes skikkelig seriøs ut. Joa, han ringte bare for å koseprate B) Virket sånn, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Personlig er jeg veldig glad i bichon-rasene, selv om de krever litt klipping og børsting. Med riktig sosialisering og trening så er de fine familiehunder som kan være med på det meste. Om dere lener mot spaniel så synes jeg personlig at springeren er et bedre valg. Cockeren og de mindre (king charles og cavalier) har mye helseproblemer. De er fine familiehunder, men krever også litt pelsstell. Shetland sheepdog kan være et alternativ. Hvis dere ikke vil ha pelsstell i det hele tatt så ta en titt på dansk/svensk gårdshund. De kan bjeffe når det kommer besøk, går folk på veien, osv. men ikke noe mer enn de fleste andre små raser. De er glatthåret, men røyter da korte hår minst et par ganger i året, som er normalt for alle røytende raser. De er aktive og trenger både fysisk og mental aktivisering, og kan kanskje minne litt om beagle hvis det er utseende som trekker der. Mellompuddel eller dvergpuddel er morsomme og allsidige hunder, de må klippes/børstes.
    • Takk for utfyllende svar og gode råd!  Hvis vi skulle se på en mindre hund, er det noen raser du vil anbefale da?   Hvis vi lener mot spaniel: vil en cocker spaniel eller springer spaniel være et bedre valg? 
    • Har jobbet i kafé tidligere, og etter det jeg kan huske så benyttet vi oss av et spesifikt middel for å bløtlegge bestikk i noen minutter før steamer. Het vel «Dip-It» eller noe sånt.
    • Det ser jo ut som at det virker å bruke strup, men jeg ønsker ikke å bruke det på hundene mine uansett. Mykere metoder tar nok lengre tid, og krever sikkert mer av meg som hundefører, men jeg ønsker heller å legge inn den innsatsen enn å påføre smerte på hundene mine. Hva forskning sier er ikke så relevant for meg, når jeg ser at jeg klarer å oppnå det jeg ønsker uten å bruke brutale metoder så gjør jeg selvsagt det.  Ingen av mine hunder er enkle typer, så når det går an å få de til å fungere godt uten bruk av vold så tenker jeg det skal være mulig for de fleste. 
    • Det er veldig lenge siden jeg har brukt noe slik(da jeg gikk på folkehøyskole for 20+ år siden). Men jeg husker at man skulle skylle før man satte inn i maskinen. Jeg fant også dette, om det er til noe hjelp; Oppvaskmaskin til industri: Slik får du best resultat - Machine Products Storkjøkken AS
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...