Gå til innhold
Hundesonen.no

Infanta`s Oh I`m Kelly the Killer


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Lånte dette fra hjemmesiden din jeg ;)

barbert-standing.jpg

Hun blir bare vakrere og vakrere! Sjekk den flotte pelsen! VAKKER!

Hvor gammel er hun nå Astrid? Stille hun i porsgrunn? :hmm:

Tusen hjertelig takk! :P Kjempemorro å høre at du synes det. På det bildet er hun fortsatt kort på den ene siden etter barberingen. Hehe, men pelsen vokser så det holder, så håper på å stille til Høsten igjen. :hmm:

Hun fylte 1 år i April. Begynner å bli "stor" valp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Guest Vicky
du må være med på dalmatinerklubbens høst utstilling, og stille hun der! :hmm: Gleder meg til å se henne i ringen :hmm: Lille showhunden!

Ja, det skal jeg prøve å få til! :P Blir artig å se hvordan det går. Hun er en liten showhund ja :P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Hun er kjempesøt! :o Vil tro hun får en aktiv hverdag hos deg ;)

Tusen takk! ;) Alltid kjempemorro å høre! Hun har det allerede nokså aktivt, men mer skal det bli ;)

Nydelige bilder av store lille Kelly mor ^^ ;)

Tusen takk! ;) Du må komme en tur snart da!

Har jo sagt det noen ganger - men hun er fortsatt helt herlig ;)

Tusen tusen takk! Hihi, kan aldri høre det nok om gullet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Vicky
*Sukk* Jeg sier det igjen.. VAKKER! :P

Du må si i fra om du vil ha besøk av meg og Pirill en dag, jeg vil kosemose Kelly og Vicky igjen!

Åhh :P Gleder meg å høre at du synes det!

Vi vil veldig gjerne ha besøk av dere :P Kelly savner en på samme størrelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Sender du henne nedover til meg eller? Jeg er sikker på at vi kan få most henne inn i en smart-pakke? :P Neida, men hun er bare så nydelig. For et herlig uttrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
*Sukk* Sender du henne nedover til meg eller? Jeg er sikker på at vi kan få most henne inn i en smart-pakke? :P Neida, men hun er bare så nydelig. For et herlig uttrykk!

Ja, hun får plass i det meste. 2,7 kilo er ikke akkurat allverdens. :Laugh: Til gjengjeld tror hun at hun er en buldozer. Hun kunne nok gjerne tenkt seg en tur til deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Jeg har vært dårlig til å oppdatere tråden, og mye har skjedd. Kelly vokser stadig, og jeg syns vi er et godt team både i treningen og hverdagen. Hun har masse kamplyst, så bitefille er belønningen som benyttes mest. Så langt er hun alt jeg ønsker meg i en hund. Ellers tror hun fortsatt at hun er blanding av kenguru og hund...

kelly.jpg

Nedrøytet Kelly.

Kelly ble stilt på NMK Kristiansand(nedrøytet så det holdt!) og på lørdag fikk hun CK. På søndag fikk hun rødt uten CK. Begge med knallflotte kritikker, så jeg er fornøyd. Hun er tross alt av linjer som utvikler seg sent. :)Happy and confident var ord som gikk igjen i kritikkene.

Skal prøve å bli flinkere til å poste bilder og film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Hun er veldig, veldig flott. ;) Har falt for rasen litt jeg. :)

Tusen hjertelig takk! Det er hyggelig å høre. :P

Det er absolutt en fantastisk rase, så jeg skjønner godt at du har falt litt. :) Selv har jeg falt pladask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Kelly er jo bare så utrolig pen da :) Må nesten bare hilse på henne en gang! Får lyst på papillon jeg nå.. ;)

Kjempemorro å høre du synes det! Kelly vil gjerne hillse på deg og, så du får si ifra hvis vi skal til samme sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...