Gå til innhold
Hundesonen.no

Infanta`s Oh I`m Kelly the Killer


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Så søt hun er.. Pen er hun blitt

Tusen hjertelig takk! ;) Hun har utviklet seg en god del. Når jeg ser på valpebildene av henne blir jeg alltid forundret over at hun kan ha vokst så mye på den korte tiden.

Herlig hun er, håper hun snart er i farta igjen!

Ja, det håper jeg og! Hun mener jo selv fast bestemt at hun er en blanding av kenguru og nymfeprarakitt... Og da er det ikke lett å holde henne i ro... Hun er omtrent sånn her hele tiden :) Unntaket hvor hun klarer å stå i ro er når hun tygger godbiter :Laugh:

Vakker liten jente.. MÅ være med til Bø på Lørdag =P

Tror nok ikke det desverre :( Opererte ut spikeren i beinet igår, også skal stingene fjernes ca 3-4 dager etter Bø helgen.

Skal dere i Bø på søndag? Hvordan gikk det etter operasjonen på Kelly? Hun er blitt veldig pen!

Jeg og Vix skal til Bø i helgen for å gå Agility og hopp på søndagen ;) Har vært på 1 trening siden jul, så det kan bli spennende å se om vi klarer oss. Hvis mor er for sent ute med kommandoene tar hun nemlig saken i egne poter :icon_confused:

Operasjonen gikk kjempebra! ;) Det viser seg at hun vil få full bevegelighet igjen, og vil kunne trene som alltid. Kelly ble operert på Jeløy igår igjen. Bare fjerning av to spikrer(eller metallpinner), men likevel må hun være i ro i hvertfall en uke til 10 dager. Morro å høre du syns hun er pen! :P

Skal du til Bø forresten?

Skjønne lille jenta

Tusen hjertelig takk! Alltid like morro å høre sånt om gullungen! :D

Her kommer noen bilder fra Jeløy igår.

Kelly på "fylla"

kellydyrlegengg0.jpg

Her er pinnene som satt i kne`et.

skruer450ii9.jpg

Og nå(dagen etter operasjonen) er Kelly i fyr og flamme igjen, og mener selv at hun ikke er operert og at hun kan hoppe som en kenguru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på henne daa.. :icon_confused: Hun har blit nydelig! En skikkelig fin jente! Gleder meg masse til å se Kelly engang, Astrid!

Hihi, blir alltid like lykkelig over å høre sånt! :)

Gleder oss til å se deg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir bare vakrere og vakrere :icon_confused: Godt å høre at hun kommer seg etter oprasjonen! :)

Tusen takk! Kjempemorro å høre at du syns det! ;) Hun kommer seg veldig nå. Ser allerede at hun er mye bedre enn igår. Det vanskelige nå er å holde en valp i ro som selv mener at den ikke har vondt noe sted. :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av Kelly - så fin pels hun har fått!

Kjempefin jente, men det vet du jo jeg syns :twitch:

Må ned å *mose* litt på tuppene dine igjen :D

Tusen takk! Morro å høre. :)

Ja, du må komme ned en tur å *mose* litt på tuppene mine ;) Tror de savner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelly fikk lov å bevege seg litt idag. Her er to bilder av snødronningen min. Må igjen si tusen hjertelig takk for de hyggelige kommentarene om jenta mi! De satte jeg veldig pris på.

Kelly utforsker snøen.

kellysnuserwk9.jpg

Sånn ser man ut når man stikker hele hodet ned i snøen. :Laugh:

snowqueen2zu4.jpg

Er overlykkelig over at jenta mi snart er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg!

Rett og slett herlig :hug:

Jepp. Bare slå på tråden :o

Takk igjen! ;)

Oi så mye pels! Hun har blitt helt nydelig! Godt å høre at hun vil fungere normalt etter operasjonen :ahappy:

Ååå, blir så glad for å høre sånt ;) Tusen hjertelig takk!

Må si jeg er helt i skyene nå som jeg endelig vet at hun kommer til å bli helt frisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Vicky

Kelly er nå i full sving. Rehabiliteringen er så og si over, og vi har endelig fått startet med treningen igjen. Idag var vi på skogtur, bare Kelly og jeg for en gang skyld.

Her er noen bilder vi tok i hagen da vi kom hjem.

Kelly the Killer

daredimpelno0.gif

Dette ble langt ifra noe bra bilde, men det illustrerer Kelly sin galskap når det gjelder pinner(eller kan man kalle det kvister?). Man skal hvertfall ikke hente en, men gjerne 3-4 på en gang!

"Mamma mamma, se hva jeg har funnet!"

pinnegal2zn0.jpg

Pinner er livet!

pinnegalskapnz1.gif

Jenta er storfornøyd, og er en ren energibombe. Ikke rart i med tanke på hvor lenge hun har måttet sitte stille.

Bloggen oppdateres stadig med bilder og saker: Kelly og Vicky`s blogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Keeelly :)

Hun er så nydelig så.. Søtt ansikt :)

Det var kjempekorselig å høre! ;) Jeg syns hun ser veldig rampete ut med de øyenbrynene til tider(og det er hun jo forsåvidt også). Hun får til så mange rare utrykk :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Så bra at hun er bedre :) Lykke til med all trening fremover!

Ja, nå begynner ting å lysne veldig. :) Tusen takk for lykkeønskningen!

Og du må ha masse lykke til med den nye superhunden Extra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Så utrolig pen hun er! :) Fy fillern altså, det er en nydelig papillon! ;)

Åhh :) Sånt er så utrolig morro å høre! Blir overlykkelig over å høre sånt om lillejenta mi ;)

Blir spennnende å se hvordan hun utvikler seg i fremtiden også.

Aaaw, så skjønn hun er... ;)

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntåå! Så fine farger Kelly(?) har. Det må jeg si. Morsomt å se fargerike Papilloner, her oppe ser jeg sjeldent noe annet enn brune og hvite eller sorte og hvite! Nyyydelig med tricolor på de små turboene. <3 Papillon må være den herligste lille hunden jeg veit om. Og for et aktivitetsbehov det er på de små trollene, og de er så lettlærte og fulle av meninger og personlighet. :whistle: Hahaha, og alle er så glade i pinner.. Emma har også en ting for små pinner hun finner ute. De skal demonteres og tygges på, men duger fint til lek også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Herlig.. :D

Tusen takk! :)

Ntåå! Så fine farger Kelly(?) har. Det må jeg si. Morsomt å se fargerike Papilloner, her oppe ser jeg sjeldent noe annet enn brune og hvite eller sorte og hvite! Nyyydelig med tricolor på de små turboene. <3 Papillon må være den herligste lille hunden jeg veit om. Og for et aktivitetsbehov det er på de små trollene, og de er så lettlærte og fulle av meninger og personlighet. :) Hahaha, og alle er så glade i pinner.. Emma har også en ting for små pinner hun finner ute. De skal demonteres og tygges på, men duger fint til lek også.

Tusen takk! :D Tricolouren er artig den. Men de andre fargene er jo også utrolig vakre. Kelly er faktisk ganske flink til å ikke tygge, uten at vi har trent noe særlig på det. Pinner skal hentes og avleveres til mamma med en gang :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...