Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann!


Fjellvidda

Recommended Posts

Hei på dere!

Nå har jeg visst allerede skrevet ett par innlegg og tenkte at det kanskje var greit med en liten presentasjon av meg selv også...

Jeg heter Lena, er 24 år og kommer fra Engerdal. Sikkert ikke mange som kjenner til Engerdal, men det ligger i Hedmark og er en stor kommune med få innbyggere fordelt utover i grisgrendte strøk. -Uansett så trives jeg veldig bra her!

Interessene mine er i hovedsak hund, jakt, fiske og friluftsliv.

Jeg er altså den stolte eier av ei Engelsk Setter tispe på litt over 1,5 år som heter Fjellvidda's Luna. Luna blir brukt til jakt, men er også med på det meste av turer i skog og mark, den perfekte turkamerat :P

Det var bare tilfeldig at jeg kom over Hundesonen, men siden jeg er av den oppfatning av at man aldri blir utlært når det gjelder hund, og jeg syntes dette så ut som et seriøst forum hvor man kan plukke opp tips og gode råd registrerte jeg meg.

Vel dette var litt om meg og skulle det ellers være noe er det bare å ta kontakt!

Ps: Nicket mitt er egentlig "Fjellvidda" men dette har visst ikke blitt redigert av admin enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss :lol:

Flott med noen som bruker hunden til det den er skapt for! Så håper jeg du vil trives her, bare å spørre dersom det er noe ang. forumet du lurer på, men de fleste svarene finner du i Retningslinjene og Søkefunksjonen øverst på siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...