LouDan Skrevet 5. Juni 2005 Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Hei Jeg lurte bare på hvem som skal på leiren.. Dette har sikkert vært oppe før, men som ny her skriver jeg en på ny:P Jeg skal dit me'n Romeo, en storpuddelhanne:) Vi skal ha agility og lydighet.. Hva skal dere ha på leiren? Hvilken rase skal dere ha med? Og hva heter hunden?
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juni 2005 Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Jeg ksla også dit med en Cavaliertispe på 6 år i agility og lydighet. Og resten ser du i Sign. min .| .V
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juni 2005 Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Og apropo(s?) leiren: Jeg kom på rom emd Joachim Balken (kjent, ung handler som ejg forøvrig møtte på Onsdag) Og en som het Trym et eller annet.
LouDan Skrevet 5. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Jeg kom på rom med Guro Henriksen og Mariann Fredriksen:) Kjenner til Joachim Balken vettu:P
LouDan Skrevet 5. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Synes litt synd på Anne som må bo alene på rom 15 Stakkars
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juni 2005 Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Heldiggris - skulle ønske det var meg, jeg Hvem Anne?
LouDan Skrevet 5. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Etter det jeg ser heter'a bare Anne... Hvis du går inn på NKKUs sider på NKK vil du finne en oversikt over romfordelingen:)
Maria Skrevet 5. Juni 2005 Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Jeg kom på rom med Silje (:() Og ei som heter Anne, som har med en Ridgeback WEE! gleder meg!
Maria Skrevet 5. Juni 2005 Rapporter Skrevet 5. Juni 2005 Anne er sikkert Anne Indergaard! Hehe. Hun er visst leder eller noe slikt.
Cavalier&Collie Skrevet 6. Juni 2005 Rapporter Skrevet 6. Juni 2005 Anne er sikkert Anne Indergaard! Hehe. Hun er visst leder eller noe slikt. Tenkte jeg også, men ... :? Pussig at det var enda en som heter Anne med en Ridgeback ...
Ingvild Skrevet 6. Juni 2005 Rapporter Skrevet 6. Juni 2005 Skal være med med labradortispa mi Tinka. Skal ha lydighet og agility. Blir spennende og se hvordan Tinka gjør seg i agility. Deler rom med ei som heter Benedicte som har en flat hann. Tipper Tinka ikke har noe i mot å få en retrieverhanne på rommet sitt.
WheatenMali Skrevet 6. Juni 2005 Rapporter Skrevet 6. Juni 2005 Jeg skal dit med wheaten hannen min, Oscar vi skal være med på agility og handling=)- og skal dele rom med Ingvild Stræte (det er Tinka er det ikke?) og ei som heter Benedicte
Ingvild Skrevet 6. Juni 2005 Rapporter Skrevet 6. Juni 2005 Jeg skal dit med wheaten hannen min, Oscar vi skal være med på agility og handling=)- og skal dele rom med Ingvild Stræte (det er Tinka er det ikke?) og ei som heter Benedicte Det er meg ja. Tøft, da kjenner en av de jeg deler rom med. Men du stod ikke på romfordelingslisten sammen med meg på nkk.no så vidt jeg kunne se...?
WheatenMali Skrevet 6. Juni 2005 Rapporter Skrevet 6. Juni 2005 det var det jeg hadde sett, så jeg sendte en mail til Anne, og det var bare en glipp, så nå står jeg på rom 11
Ingvild Skrevet 6. Juni 2005 Rapporter Skrevet 6. Juni 2005 det var det jeg hadde sett, så jeg sendte en mail til Anne, og det var bare en glipp, så nå står jeg på rom 11 Okei. Begynte å lure på om jeg var helt blind eller noe sånt.
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 jeg skal ikke på nkku:( dumme dummemeg glemte og sende på meldingen:(
Mia_Cavalier Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 Jeg skal dit med Cello og vi skal trene agility og handling
Silje_M_H Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 Jeg skal dit Bare ikke dyret mitt får løpetid da.. da veit je ikke hva jeg gjør gitt.. Skal ha handling og lydighet
WheatenMali Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 forandringer for meg, nå blir det Nena istedenfor Oscar...
Guest Vicky Skrevet 22. Juni 2005 Rapporter Skrevet 22. Juni 2005 Er det noen som skal dit som er i klasse 2 eller høyere? :?
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Skrevet 4. Juli 2005 Er det noen som skal dit som er i klasse 2 eller høyere? :? lalala..jeg kan godt late som (vært oppe for mange netter altfor seint!!!!)
LouDan Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Åhhh.. Nå er det bare littover en måned igjen og je glede meg no' sinnsjukt! Nå for tida er det dødfødt for meg å prøve å sova hvis je begynner å tenke på leiren Gleder meg!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar