Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Det eneste jeg fortsatt sliter med er å få Lissi til å ligge i bur
Jeampi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Jeg skal ikke Når påmeldingen begynte så hadde jeg ikke noe spez lyst særlig fordi at jeg måtte melde meg inn i nkku før jeg meldte meg på. Men nå har jeg bare kjempelyst Men men det er sikkert neste år også
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Det eneste jeg fortsatt sliter med er å få Lissi til å ligge i bur uffda, får håpe du greier det til leiren! Prøvd å putte inn masse leker og bein så hu syns det er gøy der?
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Jeg tror jeg melder meg på neste år om dere syns det er bra i år.
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 uffda, får håpe du greier det til leiren! Prøvd å putte inn masse leker og bein så hu syns det er gøy der? Idag, å hun, mens jeg var på verandaen og satt på dataen - ingen klaging
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Idag, å hun, mens jeg var på verandaen og satt på dataen - ingen klaging JEEY!! Grattis!! bare lite tips: hvis du er i nærheten mens hun sitter i buret så er det enkli ikke rart hun klager, da skjønner hun jo ikke hvorfor hun må sitte i bur, mine som er vant til å sitte i bur klager hvis de må være i bur når vi er der
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Ja, men hun må jo det på leiren - når hun sover
kobra_love Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Jeg skal ikke, men hadde sikkert vært artig å dra dit Er det noe aldersgrense? Tenkte litt på neste år egentlig
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 13 til 25 år - så jeg er nok den yngste "So Lonely, I am so lonely, I have nobody ....."
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Hvor mange kan være med på leiren egentlig? Skulle jo nesten tro det var bare hundesonen-folk der
kobra_love Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Heheheh.... men da kan jeg jo være med neste år da
Basse Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Fine sangen! Hehe, liker egentlig bare det lyse partiet da... Hehe, selv om det sikkert er fixa til tusan så er det så skjønnt! (litt off topic )
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Fine sangen! Hehe, liker egentlig bare det lyse partiet da... Hehe, selv om det sikkert er fixa til tusan så er det så skjønnt! (litt off topic ) Hehe - hørte den på en ny musikk-kanal nettopp
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 dere kommer ikke til å angre på NKKU leiren... ikke etter at dere får treft meg... har allerede noen snodige påfunn jeg skal overaske dere med! bare vent!!!!
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 dere kommer ikke til å angre på NKKU leiren... ikke etter at dere får treft meg... har allerede noen snodige påfunn jeg skal overaske dere med! bare vent!!!! Trodde du skrev: "Dere kommer til å angre på at dere var med på NKKU-leiren ......" Hmm... hva er typisk Astrid i overraskelsker .... ehhh = :?
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 ja jeg tror vi får nok av innspill fra din side, astrid
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 haha! handler91 vet noe av det.... hehe..... vi sier ikke noe før det er for sent da lol
Benedicte Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Astrid: HAHAHAHA!! Jeg skal ikke si noe Hihi... Nei, vi kommer ikke til å angre Jeg var der i fjor, og det var sinnsykt gøy;) Ingvild: Benedicte som du skal dele rom med har en flathanne som heter Tarzan... Han var så sinnsykt glad i Cita, og de lekte med hverandre HELE tiden! De bare digget hverandre, så Cita blir nok glad når hun treffer han igjen Kjæresten hennes Jeg skal med Karine og Siri, jeg Hehe, Anne som sover alene er lederen. Anne Grönqvist med ridgeback sover ikke alene:)
Cavalier&Collie Skrevet 10. Juli 2005 Rapporter Skrevet 10. Juli 2005 Æsj - nå har Lissi blitt veldig gærten i å forsvare godiset sitt - litt dumt... må le litt, for på treninga i dag, så kom det en 8 ukers gammel Golden bort for å hilse og Lissi knurra i 1 sekund og valpen holdt på å pipe seg ihjel Men rart - hun har noe imot valper :?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar