Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny ringetone

Marthe

Recommended Posts

Skrevet

Dette er den nye ringetonen til mange ungdommer: http://graphics.nytimes.com/packages/audio...10_RINGTONE.mp3

Det skal hvis være slik at det er få over 30 år som hører den, og veldig sjeldent at folk over 40 år hører den. Så den blir brukt på skolen :rolleyes:

Klarer du å høre den?

Forferdelig ringelyd, kommer ikke inn på min mobil :)

Hører den ja, men nei, på skolen er min uansett på lydløs, og ligger lett tilgjengelig :rolleyes:

Men den kommer nok ikke inn på min tlf heller :wub:

Skrevet

De første frekvensene man mister ved hørselstap er de høye. Derfor er det mange mellom 30-40 og over som har mistet denne frekvensen fra sitt "øre-repertoar".

For de som hører den, så er den nok ganske ubehagelig og vond ja. Merket selv at jeg fikk litt angst. :wub: "Slå av den fæle lyden før ørene mine sprenger!"

For de som lurer på hvordan det står til med hørselen, så kan de jo prøve seg på den lyden der. Eller tenke over når en sist hørte gresshopper. Gresshopper "spiller" med høy frekvens, og er også noe av det første som forsvinner hvis hørselen har fått en knekk.

Skrevet

Jeg hører den godt jeg, men syns ikke den var så forferdelig. Jeg hadde ikke hørt om mobilen ringte om jeg hadde hatt den ringetonen, det skal sies. Høres jo ikke ut som en ringetone, så jeg hadde ikke reagert på den (ikke at min mobil er så fancy at jeg kan ha sånne ringetone).

Skrevet

Hører den ja, men nei, på skolen er min uansett på lydløs, og ligger lett tilgjengelig :rolleyes:

Men den kommer nok ikke inn på min tlf heller :)

En gang ringte det mens jeg hadde framføring (ubesvart anrop melodi), jeg er jo så vant til å ta den- så jeg tok den like godt mens jeg hadde framføring :wub: Var på slutten, så jeg var veldig ferdig.

Men ja, den ringetone brukes veldig mye på skolen ;) Gjør vondt i øra <_<

Skrevet

Æææsj! Hørtes ut som tinnitusen min bruker å gjøre jo. Skal iallefall ikke ha den lyden på mobilen min jeg nei!

Skrevet

Takler ikke den tonen :)

De spiller den av og til i timene (barnslige ennå ja ;))

Jeg blir kvalm og får vondt i hodet om de spiller den for lenge :wub:

Skrevet

Hører den ja, har blitt spilt i klassen før. Hele klassen begynner å le mens læreren ikke skjønner noen ting fordi de ikke kan høre den :wub:

Skrevet

Jeg hørte den! *Fortsatt ung...* :wub:

Hihi, det var min reaksjon også da jeg hørte den "etterlengtede" lyden ;-) Ble skikkelig nervøs pga start innlegget her! PUH, jeg har en hørsel! Betyr det da at jeg er i begynnelsen av 20 årene, igjen? Kremt...

Skrevet

Hihi, det var min reaksjon også da jeg hørte den "etterlengtede" lyden ;-) Ble skikkelig nervøs pga start innlegget her! PUH, jeg har en hørsel! Betyr det da at jeg er i begynnelsen av 20 årene, igjen? Kremt...

Hehe :) Viste den til mamma også(42 år), hun hørte den ikke :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...