Gå til innhold
Hundesonen.no

www.gaardshund.moo.no


Wanderlust

Recommended Posts

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Synes den er flott jeg ;) Gikk litt tregt i begynnelsen, men du har blitt kjempe flink ;)

Var litt lettere når jeg skjønte åssen jeg skule gjøre det ja ;) Og du har jo hjulpet meg en del :)

Taran: Er den over noen tekst nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forside bildet er på nesten 1Mb, jeg sitter med mobiltlf som internett, tok noen minutter ja...

Å så ligger menyen utenfor bildet og hovedvinduet i samme retning... FF...

Men her er det håp, bare å mixe&trixe litt så funker den sikkert som den skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forside bildet er på nesten 1Mb, jeg sitter med mobiltlf som internett, tok noen minutter ja...

Å så ligger menyen utenfor bildet og hovedvinduet i samme retning... FF...

Men her er det håp, bare å mixe&trixe litt så funker den sikkert som den skal..

hm, mulig du titta når jeg fiksa nå ;) sånn tanke på menyen,. Litt vanskelig for meg å se i ff også vettu ;) men fikser stadig vekk...

Bilder å sånn skal fikses på også ;)

Men kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har på fremsiden freksempel, minske størrelsen ved å sette ned kvaliteten på bildet, det er nå 880kb ca, ideelt på et bild av den størrelsen er rundt 20-30kb... Altså over 40gnager så lite i kb...

All form for bilderedigeringsprogram, endrer før/mens du skal lagre bildet på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har på fremsiden freksempel, minske størrelsen ved å sette ned kvaliteten på bildet, det er nå 880kb ca, ideelt på et bild av den størrelsen er rundt 20-30kb... Altså over 40gnager så lite i kb...

All form for bilderedigeringsprogram, endrer før/mens du skal lagre bildet på nytt...

Vil du ta en titt på siden nå? ;) for nå skal jeg ha forminska det en del. Håper jeg :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...