Gå til innhold
Hundesonen.no

Nrk i går

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Noen som så hundeprogrammet på NRK i går?

Skulle visst være kjempe spennende, og de hadde festet et kamera i knollen på en hund.

Skal finne ut når det er reprise, for dette må jeg bare ha med meg.

Skrevet

Så litt av det.

Ganske moro å se hva hundene ser fra sin synsvinkel. Selv om det selvfølgelig ikke er helt korrekt..

Var litt om hundenes språk også. Det er jo alltid interessant!

Skrevet

Jeg så d :)

D var veldig bra. Det handlet mye om nervøse og redde hunder, så jeg lærte en del om hvordan jeg skal forebygge det ;)

Skrevet

Nett-tv funker ikke her hos meg (men det er bare å gå innpå nrk.no og åpne nett-tven og trykke på "F". Der står Faktor helt øverst, og hundeprogrammet er nok øverst der).

I alle fall, sendte en mail for å høre når det går i reprise, og fikk dette som svar:

"Jeg kan ikke se at NRK har planer om å sende dette i reprise i nærmeste fremtid, men ditt ønske er notert og vil bli videreformidlet."

Praktisk talt betyr det at om du vil se programmet må du se det i nett-tv. For de kommer ikke til å sende det igjen.

Skrevet

Så litt av det.

Ganske moro å se hva hundene ser fra sin synsvinkel. Selv om det selvfølgelig ikke er helt korrekt..

Var litt om hundenes språk også. Det er jo alltid interessant!

Måtte jo inn på NRK-NETT og se det. Det var jo en sympatisk mann, men han hadde ikke noe nytt å fotelle. Det som er litt viktig, er at det var han som fortalte det først, for mange år siden! Lurer på hva som ikke var korrekt?

Skrevet

Øverst i Nett-tv ruten er det en søkeboks. Der kan du velge å søke på Dokumentar i stedet for Tema. Da kommer Faktor opp, og da finner du "ett Hundeliv".

Skrevet

Å nei. Det glemte jeg å se. Hadde lagret det i kalenderen på mobilen. Hadde så lysst å se "Sherpa" i aksjon :wub: Jeg er ganske svak for Briard, så dette hadde eg virkelig gledet meg til...

Skrevet

Så det jeg også.Bra program,men litt uenig med han angående lederskap.Jeg mener det er viktig å ha et godt lederskap i forholdet til hunden.Man trenger ikke å være macho for å være en god leder.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...