Gå til innhold
Hundesonen.no

is


Kristina

Recommended Posts

Åja,solis.. mmm :P

Mens man var inne på iser en savner, så savner jeg "tennis is'en".. var fra diplomis den og.. men leeenge siden den forsvant da.. :)

Forresten, de fra isbilen er ikke i nærheten så gode som diplomis sin solis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja,solis.. mmm :wub:

Mens man var inne på iser en savner, så savner jeg "tennis is'en".. var fra diplomis den og.. men leeenge siden den forsvant da.. :)

Forresten, de fra isbilen er ikke i nærheten så gode som diplomis sin solis..

Tennis isen var god. Pistasjeis med tyggegummiball, ikkesant? Savner bringebær-split isen. Bringebæris inni og bringebærsorbet utenpå..

Har fått meg ismaskin, så lager jeg alle de smakene jeg vil! I går lagde jeg mangois! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennis isen var god. Pistasjeis med tyggegummiball, ikkesant? Savner bringebær-split isen. Bringebæris inni og bringebærsorbet utenpå..

Har fått meg ismaskin, så lager jeg alle de smakene jeg vil! I går lagde jeg mangois! :wub:

inviterer du alle på sonen på isparty? jeg kommer med en gang, og jeg vil ha sitronis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennis isen var god. Pistasjeis med tyggegummiball, ikkesant? Savner bringebær-split isen. Bringebæris inni og bringebærsorbet utenpå..

Har fått meg ismaskin, så lager jeg alle de smakene jeg vil! I går lagde jeg mangois! :wub:

Riktig ang tennis isen.. B)

Is maskin sier du :) Hvordan i alle dager funker den, og hvor får man kjøpt en sånn.. :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du lage en blanding med base i den smaken du vil ha. (blande fløte frukt og sukker og eggeplomme for å få fløteis og sukkerlake eggehvitte og frukt for å få sorbe). Så heller man bare blandingen over i maskinen som rører det hele og 20 minutter senere har man IS!!

http://www.expresschemist.co.uk/pics/produ...2/2/philips.jpg

Fikk den av svigermor :wub: Men finner ikke noen som selger den om jeg søker på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn Kapteinsabeltann isen da? :P

Den er god :icon_redface:

Sandwich er den jeg digger mest på en sommerkveld- ellers går det i all saftis av no slag :P

Eller sabeltann, eller sånn Winnie the Pooh is(tror det var den) med leke- barnslig neida :P Bare elsker is! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...