Minadachs Skrevet 24. Juni 2006 Rapporter Skrevet 24. Juni 2006 Navn: Mina Alder: 15, blir 16 i august Bor: Hjemme, med mamma, pappa, søster, to marsvin, en katt og en hund Jobber som: Elev Litt info: Jeg er ett nyttig menneske til tidet Hjemmeside: www.minamargera.piczo.com Bilde: Navn på hund(ene): Maja Rase®: Strihåret Dachs Normal størrelse Alder: 1 år og 2 mnd Bruksomeråde: Kos, (skal bli brukt i spor) Hjemmeside: www.dachsen.tk Litt info: Snåsig lita dame Bilder: Siter
Flash Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Navn: Vegard Alder: 32 Bor: Trondheim Jobber som: Innen media Litt info: Snill, laidback/lat, sosial, godslig og utpreget diplomatisk. Får energi av hund, god musikk og god fotball. Bilde: Navn på hund(ene): Molly Rase®: Dalmatiner Alder: Drøyt 2 år Bruksomeråde: Lydighet, spor og agility Hjemmeside: mollydalmatian.blogspot.com Litt info: En ræser på godt og vondt. En vennlig sjel med ukuelig livsappetitt. Bilder: Siter
Shanice86 Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Navn: Silje Alder: 19(20 om 3-4mnd) Bor: snart trondheim Jobber som: skift leder, kontrolør, kiosk Litt info: snill og rar Hjemmeside: www.piczo.siljeognemi.com Bilde: mange bilder på hjemmesiden Navn på hund(ene): Nemi Rase®: Staffordshire bull terrier Alder: 2 år Bruksomeråde: utstilling, forhåpentligis avl snart Hjemmeside: samme som over Litt info: verdens mest sosiale og morsomme hund Bilder: på hjemmesiden Siter
mowgli Skrevet 27. Juni 2006 Rapporter Skrevet 27. Juni 2006 Navn: Sissel Alder: 32 Bor: Hedmark Jobber som: IKT konsulent økonomi Litt info: elsker dyr, spesielt hund, vokst opp med whippet og schafer, mamma til 2 herlige gutter Hjemmeside: jobber med saken... Bilde: Navn på hund(ene): Kenny, Tayron og Archie Rase®: Collie langhår og shetland sheepdog Alder: 6, 4 og 2 år Bruksomeråde: utstilling, lydighet, bestiser og familiemedlemer Hjemmeside: jobber med det! Litt info: verdens beste venner som gir meg såååå utrolig mye! Siter
Rosin Skrevet 30. Juni 2006 Rapporter Skrevet 30. Juni 2006 Navn: Frøydis Alder: 21 Bor: Sarpsborg Jobber som: Ingenting nå - student til høsten Litt info: Sær skrulle som lever i sin egne lille drømmeverden Hjemmeside: www.RimfrostHuldra.com Bilde: Navn på hund(ene): Har ingen foreløpig.. Men har planer om å kjøpe sloughi dette året Siter
magicka Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Navn: Marion Alder: 22 Bor: Bergen Jobber som: Assisterende butikksjef på klesbutikk Litt info: Hunde- og kattegal metal-jente:) Hjemmeside: Have none, fikk det ikkje til.... Bilde: Hakke på denne maskinen Navn på hund(ene): Boxie Rase®: Boxer (logisk nok) Alder: 3 Bruksomeråde: Kos og tur Hjemmeside: ----- Litt info: Lekegal slafsefant Bilder: Lite av det her gitt Siter
Hilde90 Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Navn: Hilde-Gunn Alder: 15 Bor: Havøysund Jobber som: Er elev Litt info: Jeg er veldig snodig Hjemmeside: http://papillonen-tiko.net Bilde: Navn på hund(ene): Tiko Rase®: Papillon Alder: 10 måneder Bruksomeråde: Har planer om å begynne med agility Hjemmeside: http://papillonen-tiko.net Litt info: Liten ramp, hater å være alene, snill (av og til) Bilder: Siter
Hanne92 Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Navn: Hanne Alder: 14 Bor: Nordland Jobber som: skole elev Litt info: elsker dyr! bortsett fra hundetrening, holder jeg på med hest og rir mest dressur. Hjemmeside: Bilde: Navn på hund(ene): Micky Rase®: Shetland sheepdog Alder: 8 1/2 Bruksomeråde: Lydighet, freestyle, agillity og spor Hjemmeside: Litt info: Micky er en mørk sobel sheltie, som blir klikkertrent. Bilder: Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Navn: Heidi Alder: 50 (tror jeg er nest eldst på sonen) Bor: Hundhammer i Sør-Trøndelag Jobber som: Lærer og rådgiver Litt info: Grusomt barnslig Hjemmeside: Har ikke Navn på hund(ene):Pippin Rase: Wheatenterrier Alder: To år i oktober Bruksomeråde: Turkamerat, kompis og koseklump Hjemmeside: Har ikke Litt info: En munter, ivrig, snill og rampete hund. Full av spillopper! Bilder: Dette bildet er tatt på båttur idag: Siter
Rambo Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Navn: Caroline Alder: 15 år og 6 mnd.. Bor: I Bodø Jobber som: studen/elev og ekstrahjelp på dyrebutikk Litt info: Ja, eh..Førsteintrykket av meg er nok at jeg er ejsnert, men når folk blir kjent med meg så ser dem at jeg har EKSREMT dårlig humor og ikke er redd for å dumme meg ut. Mine interesser er hunder, andre dyr, venner og datan:) Hjemmeside: Hundesiden Beste bilde jeg har av meg selv på denne datan, de "fine" bildene er hos pappa http://i42.photobucket.com/albums/e337/cajopusen/Hopp.jpg Navn på hund(ene): Rambo Rase®: blanding "papiyork" Alder: et år om 24 dager Bruksomeråde: Sånn smått begynt med AG og eller bare familiehund Hjemmeside: Rambo sin side Litt info: Rambo er da en ny kastrert henne som er helt turbo. Han sjarmerer alle i senk, og får ALDRI nok av lek og beintygging. Han elsker mennesker og ikke minst hunder! http://i42.photobucket.com/albums/e337/cajopusen/mr.jpg Valentine dyret mitt Er det et lemmen jeg ser? Håper ikke det ene bildet av Rambo ble for stort.. Endret av Mod: for store bilder EDIT av meg: Ok, det er greit, endret det til å bare være link jeg da, i tilfelle noen er interessert:) Siter
janne&kenny Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Navn: Janne Panne:p Alder:19 Bor: på jørpeland Jobber som: omsorgsarbeider og student Litt info: hmm.. den var vrien.. Hjemmeside: Janne og Bajas hjemmeside Bilde:bilder Navn på hund(ene): Bajas Rase®: blanding av Cairn terrier og Puddel Alder: 3 år Bruksomeråde: kos og tur Hjemmeside: samme som min! Litt info: søt , snill liten gutt! Bilde: se på forsida på hjemmesida mi! Siter
LouDan Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Navn: Julie Danbolt Alder: 15 Bor: Burmunddal, Ringsaker Jobber som: Jobb?? Hva er det?? Litt info: Er vel ei ganske glad jente med god humor(synes jeg sjøl da ). Jeg kan bli veldig gretten hvis jeg ikke har fått nok søvn, og hater møkk på soveromsgulvet når jeg våkner om morran(Bajnok sover derfor i bur for tida ) Hjemmeside: http://www.agilitydog.tk (oppdatert i dag!) Bilde: Navn på hund(ene): Plutonium El Pequeno "Romeo" og Sigerdrivas Büszke Bajnok "Bajnok" Rase®: Storpuddel og Mudi Alder: 7 år og litt over 3 måneder Bruksomeråde: Romeo brukes i agility og godbitsøk. Bajnok skal få prøve litt av hvert. Vi skal drive med agility, lydighet og freestyle på fast basis, mens vi også skal prøve bruks og gjeting. Hjemmeside: http://www.agilitydog.tk Litt info: Romeo er en artig fyr. Han er rolig og ordentlig snill. Overbærende med små barn, og koser seg med folk og dyr. Bajnok er litt skeptisk til nye folk og store hunder(over labrador størrelse), men får han tid på seg, blir det bra Bilder: Denna ligger på forsiden til hjemmesida Bajnok: Romeo: Siter
Recommended Posts