Silje Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Heisann! Fant denne siden litt på slump faktisk, og her virket det veldig koselig, så her måtte jeg jo bare bli medlem:) Så her skal man altså presentere seg... Jeg heter Silje er 24 år og driver oppdrett av Shteland sheepdog. Jeg har nå 2hunder som bor hjemme Mala på 1 1/2 år og Enya på 7 mnd. Jeg driver med lydighetstrening og er vært interessert i utstilling Jeg har hatt hund helelivet, strtet med blandingshund. Gikk over på Flatcoated retriver og hadde det i mange år. I 2000 ble jeg sammen med min nåværende samboer som hadde en sheltie, og jeg falt helt pladask. Så siden den gang har jeg vært hekta Det var litt om meg! Er det forresten andre med sheltie her inne? Eller noen fra stavanger området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Velkommen! Håper (- og tror) du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 31. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2005 Hei.. Velkommen.. Er fra Stavanger jeg.. Men har en Chow valp på 4 mnd. Alltid kjekt med nye folk her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen ,velkommen :D Håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen :mrgreen: Jeg er fra Stavanger området jeg også, bor på Varhaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Vellkommen her til oss Flower Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Takk for den varme velkomsten!! Føler meg hjemme allerede! (det er jo nesten hjemme med så mange stavanger folk her ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Heisann! Velkommen velkommen! =D> =D> =D> =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen hit! Her er det kjempetrivelig å være! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Hejsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 hei og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen hit til oss! =D> Bra med flere medlemmer - elsker Sheltier, de er nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 2. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Takk for alle velkomst meldingene!! Kjempe hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 velkommen skal du være håper du trives her inne sammen med oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar